bassen2 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 hvor gamle var deres barn når dere skiftet seng?? bruker dere sån " grind" i sengen sån at barnet ikke detterut?? hvor får eg kjøpt sån?? noen senger dere kan anbefalle??
<3 Legoland <3 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Lurer på det samme... Men må nok vente litt tror jeg :-)
Monstermamma Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Nr 1 fikk vanlig seng med sengehest da hun klatret over sprinkelsenga, tror hun var litt over 2 år. Minstejenta har aldri vært glad i sprinkelsenga si, nå sover hun kun i dobbeltsenga og etter ferien skal hun arve storesøster si seng.
Vimsemamsen Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Vi flyttet nå i mai, og i den forbindelse byttet vi senga til lillemor. Hun har nå en såkalt "skuv-seng" med litt høye kanter slik at hun ikke detter ut. Hun blir 2 i august.
alvis Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Gutten vår blir 2 år nå i juni. Han sover fortsatt i sprinkelseng og har ikke prøvd å komme ut på egenhånd enda. Siden han får en lillebror eller søster i september tenkte vi at den nye babyen skal bruke sprinkelsengen. Gutten vår skal få ny seng i sommar men jeg tenker det må være en med høye kanter så han ikke detter ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå