Gå til innhold

Lisemor og Nanna's skravletråd.....


Nanna:-D

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Nå laga jeg et nytt innlegg, for nå var jeg lei av å bla... hehe...

 

Her i huset går det bare bra. Fikk mensen om torsdagen. Pokker'n å... Var litt "skuffa da.. Håpa jo.. Selvom jeg ikke forventa at spiren skulle sitte så fort...

 

Ellers nyter jeg soldagene som endelig har dukka opp... DEILIG!!!

 

Åssen går det med deg a?? Fått flytta?? Å magen??.....

 

Stor sommerklem fra anna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:D

 

vi driver å flytter nå:) holdt på fredag og søndag så nå håper vi å kunne sove der i natt:D

 

ellers er jeg på vill leting etter ankler, føtter, hender og diverse andre kroppsdeler, som ser ut som forsvant for godt på lørdagsnattan.... de jeg har nå er jo større enn gubbens:P hehe:) i går måtte jeg gå rundt i tøfler, for ikke noe annet som passa... så håper på å finne noen nye sko/sandaler i dag... hehe:)

 

magen har det bare bra... men virker som ting begynner så smått å skje nå... i følge legen sist hadde jeg modningsrier, (som aldri gir seg heller...hehe) og i helga har det vært mye slimete og blodblanda utflod... så nå går vi bare å venter egentlig... særlig nå siden vi har fått beskjed om at det ikke er noen fare om det blir fødsel nå... og at hvis h*n ikke snur seg så får jeg føde normalt(uten målinger og sånn) hvis h*n kommer før 36 fullgåtte... men det tviler jeg egentlig litt på at h*n gjør, siden det er på torsdag... men men... lov å håpe... hehe:) selv om det beste er at h*n blir der inne litt til da selvfølgelig:) begynner bare å bli utrolig sliten og lei nå... hehe:)

 

nå regner jeg med at vi blir uten nett et par dager/uker... spørs hvor lang tid de bruker på å flytte det.. hehe:) så da får vi snakkes etter hvert:) har jo mob så:P hehe:)

 

hvordan står det til nå da? hehe:) synd det ikke ble noen spire denne gangen... :( men får håpe den sitter fort som fy:P:P hihi;)

kose deg masse i sola... litt for varmt for meg nå... puhhhhhhh... hehe:)

 

klem klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen:D

 

da har vi endelig fått nett igjen:D

 

nå går vi bare å venter på fødsel her... våkna med rier natt til mandag, og ble igjen lagt inn på føden... (har skrevet på skravle fra mob... hehe...) fikk tom tildelt fødestue, og ble lovt at vi ikke kom derfra uten baby nå... men natt til tirsdag forsvant riene plutselig, og vi ble igjen sendt hjem... grrrr... hehe:P men vet nå at jeg har 3cm åpning og at ting kan skje fort...(og ikke)... sitter fortsatt med murringer, små vondt og tegningsblødning... så jeg håper det skjer noe snart altså... hehe:P sier som sagt fra med en gang baby er ute:D gleder meg veldig nå:)

 

nå skal vi opp å vaske i huset så det er klart... så da er vi helt ferdige der:D:D endelig:P

 

hvordan går det ellers med deg da? kos deg fortsatt i finværet:D

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, så spennende!! Hvis du kommer bort ei dame som heter Turid, så var det ho jeg hadde. Ho er ei dame på ca 50år, langt, krøllete, rødt hår, og ho snakker trønder. Herlig dame etter min mening!! Må være veldig dpennende å gå sånn å vente.. Gleder meg jeg.. Tihi.. HAr vel el i disse dager, så da er det bare å krysse fingrene!!!

 

Åssen trives du i leiligheten da?? Skal prøve å få rota meg bortom en dag, må jo se åssen du har fått det, vis du vil da... Men bilen din a?? Er det den som står der dere bodde før enda el??

 

Ellers er alt bare bra her. Svigers har vært her i dag, så nå er vi snart ferdig med å male ett strøk på garasjen... SÅ har jeg fått hjelp til å stryke, å det var godt, for er det no jeg er lei så er det det....

 

FÅr skrive mere sea.. Må prøve å væra litt sosial med min kjære også... Tihi...

 

Stor lykke til klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:D

 

her går vi å venter i spenning enda... sov lite i natt, trodde nesten det var ting på gang igjen, våkna 4 ganger mellom halv to og halv fire av vondter, og halv fire klarte jeg ikke å sovne igjen... så tok en tur i dusjen og stod der en times tid, som heller ikke hjalp noe... så gikk jeg rundt å pusla til halv åtte, og håpa jeg kunne vekke TJ og at vi måtte reise ned, men da ga det seg selvfølgelig.... hehe:) men har tatt seg opp litt i dag igjen... har gått med småmurringer og tak i hele dag, og kjenner at det blir litt og litt verre her nå... men det er vel bare lurerier igjen vel... hehe:P

 

vi trives veldig godt!! koselige naboer:) og dessuten kjører begge isbilene forbi her:D:D hihi:) litt avengig av is om dagen...:/ og så er jeg veldig fornøyd med å ha alt på ett plan... slipper å springe opp og ned trapper flere ganger i løpet av nattan... hehe:)

 

er bare å komme på besøk:D litt kaos her enda, siden vi ikke har fått alt helt på plass enda, og han som skal legge flisene på kjøkkenet har ikke kommet enda... men vi klarte ikke å vente med å flytte inn til han hadde gjort det, så vi får vel skylde oss selv... hehe:P bilen har stått på gården en stund ja... hehe:) fikk flytta den i dag:P så nå står den hos svigers enn så lenge... er ikke så god plass i gården her enda, for de er ikke helt ferdige rundt her enda... så når de har gjort seg helt ferdig så henter jeg den hit:D

 

*sende masse spirestøv****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************og håpe masse på at den sitter godt når den kommer:)*

 

skal til jordmor på torsdag forresten... og snakke om fødsel... HJELP!!! er det så nært liksom!?!?! tia har bare forsvunnet jo... iiiiik:P

 

deilig å få litt hjelp om dagene ja:P ting går så mye fortere når man slipper å gjøre alt alene:)

 

lurte forresten litt på hvor det hadde blitt av deg nå igjen:P tok så ille lang tid før jeg så noe fra deg:( men så plutselig var du der igjen:D:D hehe:)

 

kose deg masse:) og lykke til, til dere og:D:D

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei dere 2...

 

Åssen går det med dere?? Har tenkt så mye på dere!! Spennende??

 

Her er det stille og rolig om dagen. Mye jobbing er det jo, men desverre lite som skjer ellers. Fikk mensen her om dagen, så ikke no baby nå heller.... Kommer vel når det kommer. Er egentlig no dritt, for jeg skal på jentetur til uka og da her jeg eggløsning. Får satse på at den kommer litt seinere.. Har jo hatt sykluser på 30dg, men denne mnd var den på 28... jaja.. Får ta ting som døm er. Kommer når den kommer...

 

Vile egentlig bare si at jeg tenker på deg om dagen!!

 

Klem fra anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:-)

 

her går det bare bra:-) får ikke vært så mye på nettet om dagen så det blir ikke mye jeg titter inn her... Hehe:-) Vi koser oss veldig, men jeg har litt vanskelig for å sove for tiden... Redd for å ikke våkne når ho våkner... Men det går vel over det og... :-)

 

hvordan står det til ellers med deg da?

 

klem:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei igjen..

 

Åssen går det med deg??? Har ho lille det bra?? Lenge sea jeg har vært her nå.. Her er det stille og solig. Ikke skjedd no på noen front.. Håper at det klaffer snart egentlig. Vi har egentlig hat litt uflaks. Jeg har vært sjuk og bortreist når jeg har hatt el, å da er det ikke rart det ikke skjer no.. :-)

 

Tenkte jeg skulle stikke innom den dag. Har ikke ville enda, har sikkert vært mye som har skjedd i det siste.. Men har tenkt på deg ofte..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeiii:D

 

nå har jeg savna deg her inne altså:D

 

vi har det kjempebra alle sammen:D er hos mamma noen dager nå, men kommer hjem igjen på onsdag så om du vil komme en tur så må det bli etter onsdag og før lørdag for da reiser vi på ferie noen uker:D vil gjerne at du skal komme en tur altså:D og kom gjerne på onsdag og... er nok hvertfall hjemme fra tre og utover:)

 

lillegullet er supersnill:D sover mellom 6 og 7 timer sammenhengende hver natt:D så vi er kjempe heldige sånn sett:)

går turer til sentrum nesten hver dag når vi er hjemme... må jo få trimma litt:P og lillemor elsker å sove i vogna når vi går tur:D

 

hvordan går det med deg da? krysser fingrer og tær for at det skjer noe snart:D tenker masse på deg og:)

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei..

 

Lenge sea jeg har fått vært her inne nå.. Godt vi har hatt litt kontakt utenom.. Nå sitter jeg hjemme og slapper av før jeg skal reise til fr.stad på først legebesøk. For forhåpentligvis så kommer det en liten en i slutten av mai..... Har vært på ul, og da så alt bra ut!!! Er veldig spent, men greier lissom ikke slappe helt av. Skal på ul igjen om ca 5 uker, så da blir det spennede.. HAr også blitt lova god oppfølging av jm, el barbro har lova meg, men det er jo ikke ho som skal væra jm'a for ho skal jo ut i permisjon..

 

Åssen går det med dere a?? Går det bra med hjertet til veslemor? Har tenkt til å ta meg en tur en dag, men når jeg har vært ferdig på jobb har jeg vært så sliten at jeg har reist rett hjem og slappa av... Håper det går bra! Du skal vite at dere er mye i mine tanker i allefall!!

 

Klem fra Anna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud:D nå begynte tårene å trille her;) det fortjener dere så inderlig:D gratulerer sååååååååååå masse og enda mer:D:D

du skal se det går strålende denne gangen:D hvordan gikk det hos legen da?? spent på å høre fra deg nå ja:D

 

her går det helt fint:D lillemor har blitt erklært helt frisk av legen nå:D:D og skal først på kontroll igjen om et halvt års tid:D så det er deilig!! nå bare koser vi oss:D ho har begynt å le litt nå, det eer så utrolig søtt å høre:D

 

du må ta deg en tur snart altså:D hadde det ikke vært for at jeg ikke har bil, så skulle jeg tatt en tur til deg jeg:P hehe:D tenker masse på deg og:D

 

klem klem:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så moro å høre at alt går bra!! Traff svigerfaren din i helga, og han fortalte at ho puppa og spiste og kosa seg.. Hehe... Gleder meg til å se ho igjen! Har sikkert vokst masse etter at jeg så jo sist..

 

Her går det bare bra! Magen og puppane vokser.. hehe.. Skal på ny ul 13november, skulle egentlig 27, men så snakka jeg med legen i stad, og han ville ha meg inn litt før.. Kjenner at jeg er urolig, så jeg håper jeg får begge timene. Er nok litt redd for at det skal skje no rundt døm tidspunktene der, er jo da jeg er 11-13uker på vei..

 

Skal prøve å få kommet meg opp til dere en dag. Har dere flytta eller? Syns jeg så leiligheten deres til salgs i avisa....

 

Vi snakkes!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

du kan tro jeg krysser alt jeg har for deg nå:D det går nok bra denne gangen:D skjønner at du er nervøs ja. det hadde jeg og vært, men det er nok ikke noe å bekymre seg for nå:D

 

gojenta har blitt ille stor:P tiden bare flyr forbi jo.... 4måneder alt... vil ha en til!!! hehe... det er bare å komme en tur:D du vet jo hvor vi bor:P er de over oss som skal selge, ikke vi:D

 

klem klem:D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei igjen...

 

Så koselig å høre at det er bra med dere! Har tenkt til å ta meg i nakken og komme meg en tur innom dere en dag nå. Gleder meg til å se åssen det går med dere!!

 

Nå sitter jeg her helt utslått på sofa'n før jeg skal gå å legge meg. Har være i trondheim i helga, og har i dag vært tilbake på jobben, og det kjennes for å si det sånn. Er sliten ja.. Så skal jeg på jobb til 6 i morra tildlig, å det er igrunn ikke lenge til. Eller er alt bare bra her. Skal til jm til torsdagen, og sykehuset den 13.nov for å ta en ny ul. Er spent...

 

Får skrive mere en annen dag. Må finne senga nå, måtte bare fortelle at jeg husker på dere!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:) en stund siden jeg har vært innom her nå... hvordan går det med deg? tenker veldig på deg vettu:) hvordan gikk det på UL? nå må du ta en tur snart altså! er ille spent på hvordan det går me deg:) har litt dårlig tid nå, men bare måtte titte innom:)

 

vi snakkes:)

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei...

 

Åssen går det med deg\dere???

 

Her er alt bare bra!! Sitter here, 21uker på vei, og gleder meg til å bli kjent med den lille gutten vår. Han har blitt veldig glad i å sparke, og pappa'n kjente bevegelser allerede i uke 18. Det var deilig å kunne dele det med noen.. Ble mye mere virkelig da.. Har fått termin 29mai. Gleder oss masse!! Skal på 3D ul 27februar. Det skal bli moro!! Har hatt lyst til det så lenge, så tenkte jeg pokker'n heller, å bestilte time...

 

Håper dere koser dere i denne regntunge tiden.

 

Husker på deg!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:D:D

 

Her går det supert:D Lille har begynt å ralle rundt i gåstol, så det er full fart hele tiden... hehe:) To tenner har også titta fram:D Det er så morro:) Storkoser meg om dagen:D:D

 

Det er en gutt ja:P Hehe:) Ja er det ikke koseli:) Savner det litt jeg, og gleder meg til neste gang:P Blir ikke så lenge til:P:P Nå er du over halvveis å:) Tenker masse på deg/dere om dagen:) Å gleder meg til å få hilse på den lille:D

 

Ha en fortsatt fin uke:)

 

Klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...