juniorkrabaten Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 noen som vet? jeg er i uke 10, har ikke kjent liv enda, er annengangs fødende. Svigerinnen min er også gravid, hun har termin 7 dager etter meg, hun sier hun kjenner det spreller hver dag. husker ikke selv når jeg kjente første bevegelsene sist men mente at dette var mye senere? eller husker jeg feil? noen som vet sikkert? eller kan fortelle når du følte første sparkene? takk for svar:)
Tigermor. Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Dvs at svigerinna di er i uke 9 hun da... Ganske tidlig å kjenne liv da egentlig. I mitt første svangerskap kjente jeg ørsmå sprell i uke 14, men skjønte ikke at det virkelig var liv før i uke 16. Nå er jeg i min 12uke og følte noe som minner om sprell i magen i dag...men siden det er så tidlig er jeg alvorlig i tvil, det er nok sikkert bare luft =(
juniorkrabaten Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 har tenkt det samme jeg også. blir noen ganger litt små rar:) tror det er noe galt hos meg fordi jeg ikke kjenner liv og tror noen ganger at jeg burde det selv om jeg syntes det logisk sett ikke burde være mulig å kjenne bevegelse så tidlig da forsteret er så lite...... kanskje lykke ønskninger hos henne, men det får meg til å føle som om det er noe galt hos meg..... mistet sist mars og er litt skrullete etter dette. har også en herlig gutt på 14 mnd. men husker så dårlig fra sist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå