Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 11 dager til termin og kynnerene har begynt å være småvonde + at jeg har tilbakevendende mensmurringer. Dette har vart i et par-tre dager og jeg håper selvsagt det er tegn på at det snat starter for fullt! Det er skikkelig spennende å tenke på i hvertfall. Noen med erfaringer?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Har ikkje erfaring sidan eg er førstegangs, men har det akkurat sånn som deg. Eg har ikkje hatt kynnarar før (eller i alle fall ikkje merka dei) - men no kjenner eg dei fleire gongar om dagen. Har også vondt i magen (mageknip), mensmurringar og småkvalm. Satsar på at alt er teikn på at det modnast og klargjerast der nede, men har ingen forhåpningar om at det skal skje veldig veldig snart...
mamma i juli Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Husker også at det var mye mensliknende smerter og kynnere mot slutten av sist svangerskap. Er i uke 35 nå og har allerede hatt det slik et par uker. Har faktisk vært litt bekymret for om jeg skulle føde før tiden, men jeg går nok til termin likevel tenker jeg... Det som er litt frustrerende er at jeg ikke kjenner forskjell på smertene nå når de de står på som værst og de smertene jeg hadde like før vannet gikk sist og jeg da hadde mange cm åpning. Med andre ord var åpningsveene mine som menssmerter. Lykke til med fødselen, det virker som om det nærmer seg for deg nå!!! Klem.
Regnbuemor til 2 Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har termin om to dager, og her har kroppen lurt meg i tre uker! Det murrer, og verker og stikker og bobler. Kommer vonde kynnere, og diare, men ingen baby:) Men det kan også bety at noe skjer rett rundt hjørnet da:)
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Det ante meg at det ikke var noen fasitsvar her heller ;-) Kan ikke huske disse murringene fra sist fødsel, men så er vel aldri noen helt likt heller. I natt våknet jeg av disse kynnerne som gjør vondt og da lå jeg spent og ventet på om det ble noe ´greie´ på det. Det gjorde det ikke, så da for jeg forsøke å nyte nok en solfylt dag i hovedstaden. Bare synd jeg ikke kan sole meg i oen som helst vinkel lenger uten at det er noe i veien....... Ha en fin og MURRETE dag alle sammen - la det være MODNING og FØDSEL på gang for alle som er klare!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 har hatt det slikt i noen uker jeg også, det er modning og jeg er fjerde gangs. kroppen min gjør seg klar tidligere den da, så fødselen blir forkortet. det er så ille noen ganger at jeg må puste meg igjennom dem. men trøst deg med det at du vet forskjell på rier og modningen når det starter for fullt. kroppen sier fra selv på ett vis.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Har hatt mensmurringer sikkert fra uke 23-24. Så for meg tror jeg neppe det betyr modning. Er i uke 32 og føler absolutt jeg har en god stund igjen. Har fremdeles mensmurringer som kommer og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå