MammatilfemGull Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei.Trenger hjelp med dette!!Jeg var ferdig med f.permisjonen nå i mai og skal ha en liten en i oktober igjen.Er nå sykemeldt grunnet bekkenløsning.Det jeg lurer på er hva jeg har rett på i sykepenger?Jobben min vil plutselig bare betale meg for min faste stilling som er på 43,7 prosent. Og ikke det de betalte meg sist jeg var sykemeldt, før jeg gikk ut i permisjon!Da regnet de ut gjennomsnittet av mine ekstravakter og betalte meg utfra dette!!!De mener nå at nav skal betale meg for ekstravaktene.Er det vanlig at nav gjør det?Jeg har hatt 80% dekningsgrad!! Regner de sykepenger ut fra 80 % eller hva jeg hadde utbetalt før sykemelding og permisjonspenger?Er pluteselig redd jeg bare får utbetalt etter 43.7%.Det er nesten en tredjedel av det jeg har hatt til nå!!! Beklager at det er så rotete skrevet. Håper noen kan svare meg!!
bever Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ring NAV trygd og hør om de kan utbetale deg sykepenger utberegnet fra de siste to årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå