børdi Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Blir spennende:-) har ikke jobbet siden desember 03, så kjenner jeg trenger det nå ja.. blir litt rart men. Må bare si hei til gubben i døra i et par mnd da men,, han må jobbe kvelder, siden laban ikke begynner i bhg før 15 august.... Men men, alt går, sånn er det når familien bor 60 mil unna... sukk.....
imsdal med julesmak Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Lykke til! Så får dere se frem til høsten! )
LindaKristin1980 Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Lykke til! Begynner i ny jobb i morra jeg og, kjempespent! Ikke jobba på 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå