Gå til innhold

Vognparasoll og dumt kvinnfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er vel mest til Millapril og Tussi...

Jeg banna jo opp og ned den parasollen man bruker til vogn sist vi var på Barnas Hus, og kanskje jeg skremte dere fra å kjøpe, men så brukte vi den i dag og den var jo en liten drøm i paraplyformat. Jeg hadde ikke brukt de gummiputetingene til å feste den, så den hang ikke ordentlig på...hehe. Maskin og mekk, her kommer jeg. Så poenget er; løp og kjøp. Godt kjøp er det ;-)

For øvrig så var vi i Frognerparken i dag, og vesla satt i Babybjørnen en stund og strålte under sin lille rosa solhatt. Så det var ihvertfall et godt kjøp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, da kan jeg kjøpe det neste gang jeg er der. Ble jo litt skremt av din forsvarstale MOT parasoll, men bra å høre at det faktisk fungerer ok.

Bra solhatten din var et godt kjøp. Jeg så i dag at en av luene jeg hadde kjøpt, var guttelue. Den het faktisk "Lue - gutt". Og den så ikke bra ut på min lille Erica. Trenger ikke flere spørsmål og hvordan kjønn hun akkurat.

Skrevet

He he,,,

Jeg har tenkt meg innom der og kjøpe parasoll senere i dag. Må jo nesten ha det i dette fine været.

Hva er forresten denne badestolen dere snakker så varmt om?? Hvordan fungerer den og hvor får man kjøpt en slik en?

Skrevet

Hehe Millapril Den så jeg lenge på også, og la den litt skuffet fra meg da jeg så "Lue - gutt" :-)

Badestol ja, den er jo vår beste venn. Det er som en liten bananformet strandstol i plast, hvor babyen ligger godt så du slipper å holde den i badekaret. Den har sugekopper nederst, og en liten hylle som rumpa støttes på, og armene har og en liten hylle hver. Jeg kan prøve å få lagt ut bilde på Facebook :-) We love it!

Vi kjøpte den på Tveitasenteret, men jeg har sett den flere andre steder.

Skrevet

Ja, badestol er det beste kjøpet på lenge her i gården! Det er virkelig en mye lettere måte å bade henne på. Fikk badet henne alene i går til og med!

De har badestol på Babyshop og på BabyBest (Tveita). Legger med lenke så du kan se hvordan den ser ut:

http://www.babyproffsen.se/katalog/2007/jpg/58.jpg

Skrevet

He he... Jeg vil også ha en drøm i paraply-format:-) Tror jeg tar meg en tur på Barnas Hus jeg også.. Tulla var helt gjennomvåt av svette i vogna i dag (selv etter at jeg tok av henne alt utenom bodyen), så det er nok greitt å slippe pledd foran åpningen ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...