Gå til innhold

Noen som har vært i Amadeus dyrepark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der i dag og ble helt betatt.. syntes det var sååå koseligt der... dyrt å komme inn da men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger litt sør for Hamar. Vi var der i fjor sommer..

Skrevet

Jepp. Kjempe kos å få gå så nære dyrene og få mate dem.

Skrevet

Ja, har vært der flere ganger. Er kjempe trivelig der:0)

Skrevet

Synes ikke det er så dyrt...litt over 100 kr pr pers. Men den er veldig koselig ja:-)

Skrevet

Vi var der ifjor og jenta vår elsket det. Skal tilbake nå på sensommeren. Kan jeg spørre om hva du betalte? Husker ikke hva vi betalte, men vi synes begge å huske at det var billig.

Skrevet

ja det er kjempe kozelig der,bra de har tatt vare på en del av skogen der..er der hvert år vi..eneste som er dumt med den matinga der er vat hestene der biter VELDIG å det er omtrent alle hestene der..glefser tak bare man går forbi..driver selv med hester så veit hvor dum uvane det er å gi de mat fra henda..men parken der er helt GENIAL :)

Skrevet

Tenkte oss dit neste helg ,vi;-) Ser så fint ut på nettsiden deres,og ei venninne fortalte at barna hennes hadde syns det var kjempestas å få mate dyra! Gleder meg til å ta turen ;-)

Priser for de som lurer på det;

Voksne: 120,- kr

Barn 3-13 år: 95,- kr

Honnør/pensjonister: 95 ,-kr

Barn under 3 år går gratis . Når du har fylt 14 år betaler du voksenbillett

Skrevet

Pris pr voksne er 120 og barn 95

nngangsprisen var litt stiv..men vi slapp heldigvis å betale da..

Var kjempekos der.. mate dyrene osv.. har tatt masse bilder som jeg skal ha p hjemmesiden te vesla :) Så familien fra Hamar får se :)

Skrevet

Å Gud jeg skvatt når musikken kom!

http://www.amadeusparken.no/

Samboer har familie oppi der (ikke i dyreparken da, høhø), passer bra å dra innom dyreparken også da.

Takk for tips! :)

Skrevet

Veldig kjekt. Vi passer alltid på å stoppe der om vi kjører til østlandet sommerhalvåret.

Kjøper også en pose med snop som vi mater dyra med. -Pass på at ikke noen av dem får fatt i selve posen, da er den borte;-) De er ganske utspekulerte. -Treåringen vår ble litt skremt av en struts som grep litt for fort etter kornet, han påsto at den digre fuglen "slo-beit" ham;-) -Ingen merker på ungen, altså, men han ble litt redd.

Jeg forelska meg i svartapene og de afrikanske dverggeitene, fjortisen i alligatoren, treåringen i kaninene som han fikk holde, mamma i lamaene... Litt for alle, med andre ord. Plass til å grille selv, om man tar en land-tur der og været holder, en liten lekeplass til ungene om de blir lei av å gå fint, en fin opplevelse, litt annerledes enn de vanlige fornøyelsesgreiene ungene overøses med.

Skrevet

ja, to ganger. veldig fint ja!

Skrevet

ja. det gjorde vi da vi var der med barnehagen.

Er veldig glad i de stedene en kan ta med grillmat vi ;)

blir straks litt billigere da.

Skrevet

Ja, det hjelper jo på. :)

Særlig når vi skal i flere av disse parkene rund i Norge i sommer.

Pengesluk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...