olla Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Noen sier at en skal kjøpe ny hvert år, andre sier at en kan bruke solkremen i 2 år. Hva gjør du? Og hva galt kan skje om en bruker en krem som er for gammel? At den ikke virker, eller er den farlig?
så var vi 4 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 De mister litt av effekten sin når de blir 'gammel'. Og noen holder ikke engang så lenge som det står på pakken.
FrkForsiktig Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kjøper alltid ny hvert år....for å være helt sikker. Du kan nok bruke den, men faren er at faktoren ikke er helt som den skal lenger. Ikke farlig på annen måte enn at du risikerer å bli solbrent Jeg kjøper ihvertfall alltid ny til barna....
olla Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja, denne er til meg selv, så da prøver jeg. Får heller smøre meg oftere, og heller låne barna sin visst det ikke går!
bente69;) Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Har hørt at solkremen mister halve styrken når den overvintrer fra en sommer til en annen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå