Gå til innhold

hjelp...føles som om magen ska eksplodere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt sprø..

magen eser sån opp at det føles som att den kommer til at sprekke, den blir bare plutselig knallhard..får en kjempe ubehagelig mageknip samtidig ( sån at eg holder pusten automatisk, hvis dere kjønner??) ...oftest knip mitt oppå magen..så gir det seg en stund, så erd et på han igjen......føler meg mega overspist uten og ha spist på en måte......

noen andre som har det sån??

eller noen som har peiling på hva det er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 30 da... første man kom i uke 34, så bekymrer meg litt kan dere si

HI

Skrevet

Er ikke sikker altså, men det høres ut som kynnere. Sånn har jeg det av og til også. Følelsen av å sprekke har jeg OFTE!

Skrevet

har det også sånn veldig ofte...har en del vonde kynnere men har ikkje skjedd nokka enda...

men vis du har fødd i uke 34 før,hadde i ville ringt føden for å være sikker...

Skrevet

Høres ut som en kombinasjon av kynnere og luft i magen. Jeg var sterkt plaget av luft i magen en stund, men løste kjapt det problemet med Minifom(reseptfritt på apoteket), når jeg først skjønte hva problemet skyldtes!

Skrevet

Ja slik har jeg det også. Er i uke 30 jeg og. De andre barna har kommet ca til termin. Men jeg uroer meg likevel. Fastlege og lege på føden har begge sagt at dette er normalt. På føden sjekket de lengden på livmorhalsen (uke 27) Den var helt fin (4 cm). Kunne derfor roe meg med at det ikke var begynt å bli modent og at det ikke så ut til at disse kraftige kynnerne hadde innvirkning.

Jeg ville nok ha fått sjekket det opp

Skrevet

takk for svar,,,

flere som har det sån??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...