LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vil ha dig i mørkret med meg.... Hvem synger? Ikke den diskoversjonen, men før den tid, orginalen?
Gjest otilie79;) Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Åh... den husker jeg, mener du Drømhus? De hadde vel discoversonen. Du kan jo gå inn på cdon.com og søke på låt tittelen der, og se hvilke artister som har den...
Gjest -<<- Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Vill_ha_dej Freestyle?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Jaaaaa! Takkk -<<-!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå