Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vil bare komme med en liten anbefaling her. Gå for adopsjon når d gjelder sønnen din. Og vær åpen mht farskap osv. Jeg var selv 18 år da jeg fikk vite at min far,ikke er min biologiske far. Jeg har vokst opp med mine 2 søsken, og mor+ far. men etter rykter på bygda fikk jeg vite om at en annen far var min biologiske far. Det ble DNA tester osv. Jeg klandrer verken mor,far eller han mannen (den biologiske). For jeg forstår hvorfor de valgte å la faren min var faren min. Jeg levde jo med han hele livet... MEN! Dette skulle ikke bli løyet om... Tenk om jeg hadde blitt sammen m f.eks sønnen til han biologiske (altså min halvbror uten at jeg visste d...) Eller man trenger donor etc... Vil bare at dere skal tenke dere om... Jeg har levd med faren min hele tiden og han er min kjære far,selv om jeg vet en annen en er den biologiske... ;-) Håper du forstod innlegget,at det ikke ble for rotete. Bare en liten oppfordring ;-))) Lykke til!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Takk for anbefalingen! Vi har tenkt på det du nevner. Veldig glad for å få svar og tips fra mennesker som har kjennskap til samme type situasjoner, og som engasjerer seg. Mye lettere å ta de riktige valgene etter å ha fått dem "belyst" i et forum. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå