Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 fortsatt like kvalm, håper dagen i morgen blir bedre
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Alt nå? Jeg skal rette mange tentamener før det er kvelden, jeg. Regner med at jeg kanskje er ferdig rundt midnatt... sov godt, da! og god bedring...
~sjiraff~ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Sov godt, håper du får en bedre dag i morra. Har du forresten prøvd ingefær? 2 cm ingefær som kuttes i småbiter og trekkes i varmtvann i 4-5-6 minutter gjør UNDERVERKER på normal kvalme. Kanskje det funker på svangerskapskvalme også. Dette har virkelig reddet meg fra noen kjipe kvelder. Det funker knallbra! Ved neste gravdiditet skal jeg leve på ingefær vann har jeg funnet ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå