Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsatt like kvalm, håper dagen i morgen blir bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt nå? Jeg skal rette mange tentamener før det er kvelden, jeg. Regner med at jeg kanskje er ferdig rundt midnatt...

 

sov godt, da! og god bedring...

 

 

 

Skrevet

Sov godt, håper du får en bedre dag i morra. Har du forresten prøvd ingefær? 2 cm ingefær som kuttes i småbiter og trekkes i varmtvann i 4-5-6 minutter gjør UNDERVERKER på normal kvalme. Kanskje det funker på svangerskapskvalme også. Dette har virkelig reddet meg fra noen kjipe kvelder. Det funker knallbra! Ved neste gravdiditet skal jeg leve på ingefær vann har jeg funnet ut :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...