Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hvordan gjør man det med delt foreldrerett og en far som gir faen..jeg får ikke tak i han for å underskrive på passet til sønnen vår....rekker heller ikke kjøre noe stor sak på det innen vi dra på ferie!! er det bare å se den ferien som tapt da eller? Mvh
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ahhh, hvor finner dere alle disse ubrukelige mannfolka?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 I morgen stikker du til passkontoret, melder fra. Politiet vil ringe ham og be ham sende det inn. Om ikke så får du pass uten. I verste fall kan du få nødpass uten hans underskrift. Ikke gi opp. Og til deg over meg. Ikke alle viste den siden av seg før det ble slutt med den andre forelderen. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Spør heller hvordan de ubrukelig mannfolka klarer å skaffe seg slike ubrukelige kjerringer som ikke vet hvordan man skal løse slike problemer:-)
prekæs Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Vil ikke han skrive under, sender politiet et brev hvor de ber om begrunnelse. Ville ringt politiet(passkontoret) og hørt i morgen. Fort deg da:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 hør ditt anonyme skogtroll.. jeg har da for faeeeen ikke nevmnt et pip om det!!!!!
prekæs Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Yppert: Du begynner å bli paranoid. Ikke så rart kanskje, etter det du var med på i går.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Yppert. jeg blir seriøst kvalm av deg. Moro gjømme seg bak manne nick frøken.Synes rett og lett du går for langt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 rett og lett??? hva er det for noe?? et nytt slankeprepparat?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Du er syk. desverre og det er ikke lenge før du må finne deg ett nytt nick å herse bak. Du er komplett idiot. Men for alldel, bra du morer deg.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Jøss.. ikke rart at eksen din ikke vil ga kontakt med deg!!! Det humøret der er jo pinadø så ille at du burde fått sinnemestringskurs på blåresept:-) Kjøp deg en dajm slik at du får opp blodsukkeret ditt heller.. dette suret dtynet er jo ikke til å holde ut:-) Dessuten så driver du med fjerndiagnostisering av meg.. dette har faktisk moderator Hannah sagt klart fra at ikke skal forekomme på siden her:-) Spå du bør be meg om iunnskyldning, hvis ikke så skal jeg sørge for at moderatorene sliper sablene å får slike trøstespisende og sure kjerringer som deg eliminert fra nettet:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Såså.. høres ut som det er en liten stund du har fått deg noe:-) Ta deg en tur på kondomeriet i morgen.. der kjøper du deg en vibrerende "tryllestav":-) Mulig det kan lette litt på humøret:-) PS: hvis staven blir slapp, så bør du muligens ta et hint eller kjøpe deg en bit av et armeringsrør, som kan hjelpe til med stabiliteten:-) varm og god klem til deg vennen:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #15 Skrevet 3. juni 2007 Jasså:-) ser du er litt småkåt nå vennen... litt kinky av deg? ps: Møt meg på sexdebatten, så kan vi utfolde oss i vill og gal sex:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #16 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har lest dine innlegg før også, og greia er at du selvfølgelig morer deg med dette, Men at du bruker sååå mye tid her inne, og liker å utgi deg for å være en annen er ikke normalt. Men hvis dette er din form for moro i hverdagen så for all del..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #17 Skrevet 3. juni 2007 jasså!!!! lille grisekjerring:-) Så du har vært å fulgt mine tråder inne på sexdebatten tidligere???? Da forstår jeg hvorfor du virker så heltent på meg vennen:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 Pass på blodtrykket. Med litt omløp i hodet hadde du sett at mitt innlegg var skrevet samtidig som ditt. Ergo var det vel ikke deg jeg siktet til med "deg over meg". Men men... Håper du fikk ut litt frustrasjon. Ha fortsatt en knakende kjekk dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå