Gå til innhold

Jeg er i hevnhumør! Passende straff for en player?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort om en mann som var verdens snilleste, viste seg å være en player av dimensjoner? Og fikk greie på at han hadde funnet seg ei , mens han fortsatte å be dere ut?

Vet noen vil si at det å drite i han er det beste, men jeg er ute etter hevn som svir! helst offentlig så alle blir advart. Han her ER virkelig player, er ikke bra et rykte, men han er beryktet i 3 byer!

Bare så synd jeg ikke er herfra og visste om det...

Noen gode forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre dere er kjærester så står han vel fritt til å date hvem han vil? Hevn i sånne situasjoner er barnslig og idiotisk.

Skrevet

Ring å si opp strømmen hans, internettet og telefonen, sett inn annonse med bilde i avisene der han beveger seg "gratulerer med dagen min elskede, hilsen din forlovede" eller noe sånt.. Spørs om han blir så poppis hos de damene han har på gress rundtom da...

Skrevet

Vi VAR kjærester helt til han ga faen...så kom han krypende og ville rette opp osv...og jeg ga han en sjangse til, men imens har han funnet seg ei annen...dvs player..han er kjent for akkurat det der

Skrevet

Nair i sjampoen er min favoritt!

Skrevet

hehehehe har du prøvd det noen gang?

Skrevet

Nei, ingen har turd å krøsse meg, hihi...

Men det føles godt å tenke på håret som langsomt men sikkert hadde falt ut om man hadde gjort det... Husk å bruke vanlig, ikke den forte.

Skrevet

Jeg fant ut at samboeren min hadde et forhold bak ryggen på meg, med ei gift dame. Det ble selvfølgelig slutt mellom oss, men jeg visste at de fortsatt var sammen. Ga derfor beskjed til mannen hennes om hva som foregikk, selv om jeg visste at hun hadde tatt ut separasjon, og det ble et helvete for å si det mildt. Han visste selvfølgelig ikke noe om hva som hadde foregått bak ryggen hans i mange mnd. Men jeg fikk min hevn, og du verden hvor godt det var! Blir jo litt annerledes i ditt tilfelle, men om du vet hvem andre han dater kan du jo prøve å kontakte dem? Lover deg at det er verdt det! :o)

Skrevet

Er ikke helt oppdatert jeg......men hva er nair i sjampoen..?

Skrevet

Er ikke hundre prosent sikker, men han hadde lagt henne til på facebook idag..er ei han har fått kontakt med på nettby, og slettet alle spor etter meg.....har ikke hatt tilgang på internett på en stund, men skjønte jo greia idag da...nå tar han ikke tlf el svarer på meld...jævla kødden..har bare skikkelig lyst på hevn! hehe...

Skrevet

du burde heller straffe deg selv for være så lettlurt ;-)

Skrevet

Det beste er vel å heve seg over det.. Ignorasjon er nok den beste hevnen, ihvertfall for "playere":o) De takler det heller dårlig, å bli "oversett"..

Selv hang jeg opp bildet av eksen engang, og skrev ung mann søker menn for felles hygge. Kun seriøse hendvendelser!

Det var en "morsom" hevn da, var ikke ondt blod mellom oss, men han fikk tilbake med mer enn samme mynt ihvertfall:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...