jente,jente, ? Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Kl. 9 kom forlovern min og hentet meg.. Hun hadde med bind jeg skulle ta for øynene og putta meg inn i bilen. kjørte hit og dit og fram og tilbake så jeg skulle miste retningssansen, noe jeg gjorde Da vi tilslutt stoppet ledet hun meg inn og jeg fikk slør på hodet, banner over genseren som det stod "hen party" på, og en liten blomst i hånden.. Da jeg fikk ta av for øynene var det alle mine gode venner jeg fikk se:) Alle var samlet hjemme hos forlovern min der vi spiste en super frokost. Pratet og koste oss lenge:) Jeg var helt i ekstase!!! Etter mat var det igjen på med bind for øynene og ut i bilen.. Vi kjørte og kjørte, og jeg hadde igjen ingen aning om hvor vi var .Da jeg tilslutt fikk titte hadde vi kommet til Strømstad hotell og spa!!!! Vi satt lenge ute i det deilige været, der det var på tide med "klemmegaver". Kjempegøy med alt det artige jeg fikk:) Forlovern min forsvinner inn på hotellet og kommer ut igjen med badekåper og "tøffler" til alle sammen. Vi skulle nemelig på SPA!!!!! Vi storkosa oss i flere timer, og bare nøt livet:) Da vi skulle begynne å tenke på å gå i garderoben sier forlovern min at jeg skal bli med henne. Jeg skulle nemmelig få en times aroma terapi!!!! Og gjett om det var deilig. Ble massert fra topp til tå og ble som et nytt menneske etterpå Etter en lang dag på spa kjørte vi igjen hjem til forlovern min der vi tok på festklær og begynte å drikke litt. Deilig middag spiste vi der, og kosa oss masse. Jeg trodde vi bare skulle være der resten av kvelden siden det virket sånn. Vi hadde dt superkos og alle var i feststemning:) Men jeg tok feil.. Etter noen timer var det igjen tid for å få bind for øynene og ut i bilen som vi ble hentet i..Kjørte en stund, og ble ført inn i et rom merket jeg. Da jeg fikk ta av bindet var vi på et utested som ikke hadde åpnet ennå, men som var booket for oss Og inn kommer det champagne i "isbøtte" og med store frusere i. Jeg ble het rørt der vi satt Kosa oss med god drikke en stund. SÅ var det for å titte på den store tv skjermen på veggen. Alt ble mørkt, og en sang jeg er veldig glad i begynner å spille. Og på skjermen hadde jentene mine laget bilde show fra vi ble kjent og fram til nå. Jeg var så rørt at tårene sprutet!!! Det var så fint Hadde fått med alt fra artige historier til det mest seriøse i livet mitt Etter jeg hadde fått samelt meg litt begynte vi å feste for alvor. Helte nedpå med drinker og storkosa oss.. Da kommer den en stripper!!!! En damestripper som skulle undervise oss i strip-tease!!!! Vi showa med og lo så vi gråt.. Dette var artig der vi lå på gulvet og herja!!!! Lærte lap.dance og tok helt av, og alle jentene var helt med!!! Resten av kvelden gikk med på mimring, drikking og masse latter. Storkosa meg hele dagen, og fikk en utrolig fin dag som jeg aldri kommer til å glemme noen gang Tusen hjertelig takk jentene mine
Vannmann35 Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Dette høres ut som en drømmedag - du må være forloveren evig takknemlig! Håper mitt utdrikkingslag blir like bra.
DK+2 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Trur ikkje man kunne fått det så mykje bere! Dokker fikk jo tid tell mykje høres det ut som, heldig du va!
jente,jente, ? Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er kjempeheldig som har så snille venner Jeg kommer aldri til å glemme denne dagen tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå