Gå til innhold

Hva har de på seg og over seg på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Sønnen min på 9 mnd hadde akkurat en grinetokt, og ble veldig varm. Har luftet godt på rommet, men det er likevel 23 grader der nå, så han ligger bare i kortermet body og med helseteppe på, og har fått vann. Men nå ble jeg så usikker om jeg kanskje bare skal la ham ligge med helseteppe i natt (om det fortsatt er like varmt på rommet hans når jeg legger meg). Hva ligger deres barn i om natten og har de dyne på, eller bare teppe? Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Samme som du. Sjarmøren min er 9 mnd og sover i kort ermet body og helseteppe. Nå når det er så varmt så pakker jeg ham bare godt inn i teppet før jeg legger meg, og det funker utmerket. Sov faktisk bedre i natt enn nettene før.

Skrevet

Våre to ligger i pysj med lange ermer og bukse (de er 11 mnd. og 2 år), og har begge dyne på, men begge legger seg oppå dyna i løpet av natta, så i praksis så har de ikke dyna på. Det er sikkert 23 grader på deres rom også vil jeg tro.

Skrevet

Hei snuppa mi ligger på liggeskinn og med nattis og dyne. men vi har vifte på rommet slik at det ikke er så varmt der før i morgen når sola har kommet på vinduet.

Skrevet

Body, for øyeblikket halvarmet, nattpose og en lett dyne over seg. Men når det ikke er fult så varmt som i dag så har han langarmet body. Hel pysj blir for varmt for han når han har nattpose i tillegg. 4 mnd gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...