24timersmamma Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei! Sønnen min på 9 mnd hadde akkurat en grinetokt, og ble veldig varm. Har luftet godt på rommet, men det er likevel 23 grader der nå, så han ligger bare i kortermet body og med helseteppe på, og har fått vann. Men nå ble jeg så usikker om jeg kanskje bare skal la ham ligge med helseteppe i natt (om det fortsatt er like varmt på rommet hans når jeg legger meg). Hva ligger deres barn i om natten og har de dyne på, eller bare teppe? Takk for svar!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hei Samme som du. Sjarmøren min er 9 mnd og sover i kort ermet body og helseteppe. Nå når det er så varmt så pakker jeg ham bare godt inn i teppet før jeg legger meg, og det funker utmerket. Sov faktisk bedre i natt enn nettene før.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Våre to ligger i pysj med lange ermer og bukse (de er 11 mnd. og 2 år), og har begge dyne på, men begge legger seg oppå dyna i løpet av natta, så i praksis så har de ikke dyna på. Det er sikkert 23 grader på deres rom også vil jeg tro.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hei snuppa mi ligger på liggeskinn og med nattis og dyne. men vi har vifte på rommet slik at det ikke er så varmt der før i morgen når sola har kommet på vinduet.
MammaDilla Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Body, for øyeblikket halvarmet, nattpose og en lett dyne over seg. Men når det ikke er fult så varmt som i dag så har han langarmet body. Hel pysj blir for varmt for han når han har nattpose i tillegg. 4 mnd gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå