liselill Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 bak på leggen. Stor kul,litt hovent. Ser det er verk inni der. Skal jeg vente på at den sprekker opp selv eller skal jeg dra til legen? Hu er 4 år forresten
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jeg hadde nok kommet til å "operert" den selv, men hvis du synes det er ekkelt, så anbefaler jeg at du drar til legen. Det er temmelig viktig at det blir skikkelig rent etter at man har fått ut "verken" og at man får ut "verkemora", men den kan ikke fjernes før den er "moden".
prekæs Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Første som slo meg var om du har sjekket så det ikke er skaubjønn?(flott) typisk at det kommer på leggen. Har det gått verk i den, bør du ta en telefon til legevakten.
liselill Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Ikke flott. Denne byllen har kommet sakte men sissert unnenifra huden og opp den siste uken.. Tips til hva jeg kan rense med om den sprekker?
superdupermor Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Hvis den sprekker kan du vaske den med grønnsåpevann, men du må være veldig nøye med å skylle med masse vann etterpå. Grønnsåpe er nemlig god grobunn for bakterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå