Gå til innhold

Da har Sebastian fått smake grøt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok vi det store skrittet og serverte lillegutt fast føde for første gang:) Det var bare en liten prøvesmaking av mais grøt, men han gapte høyt når skjeen kom og grøten gikk ned på høykant. Pappaen matet og jeg videofilmet hele seansen. Virker ikke som han fikk noen problemer med magen heller så dette lover jo godt. Gleder meg til å prøve igjen i morgen, da er det min tur til å mate:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi.. Håper du tok noen bilder også, som du kan legge inn på facebooken, så vi andre får se hva vi har i vente! Jeg gleder meg til å servere lillegutten min grøt!

Skrevet

Åh, så koselig! Lillegutt begynner virkelig å bli stor nå! Så moro at pappa'n får mate også, det vet jeg at pappa'n her i huset gleder seg veldig til (og mamma'n også forsåvidt..). Gøy at han likte smaken også. Legg ut bilder om du har!

Skrevet

Hei,

Så gøy. Jeg må si at vi også gleder oss til å begynne med fast føde. Jeg må si at vi har seriøst vurdert å kjøpe velling i Sverige og prøve det først før vi går over på grøten. Så får hun en mildere overgang. Har flere venninner som har prøvd det med suksess.

Skrevet

Så morsomt :-) Artig for far å kunne mate lillemann litt også.

Her i heimen er vi litt uenige om når andre ting enn melk skal introduseres, jeg mener at pga Mia's ekstremfølsomme mage så venter vi til 6 mnd, mens gubben gjerne ville begynne med både grøt og saft nå som hun snart er 4 mnd. Vi får diskutere videre, men jeg vinner. Hysj, ikke si det til han ;-)

Skrevet

åååå så gøy!!

Gleder meg til vi også kan begynne å eksperimentere litt med Camilla.

Og så utrolig deilig at han ikke fikk vondt i magen sin heller, er jo gjerne litt overgang i begynnelsen.

Du må få tatt noen bilder av seansen neste gang slik at vi får smugtitte litt :-)

Skrevet

Så gøy! Og så flink han er! Amanda har fått litt smaksprøver siste uka, men har ikke helt skjønnt hvordan hun ska fågrøten fra leppene og ned i halsen (selv om den nesten er rinnende...)

Skrevet

Åå så flink gutt! Er nok artig for far også og endelig kunne få være aktivt med på matstunden. Sikkert ikke så moro å sitte å se på oss ammer time etter time!!!

Jeg gleder meg også til å prøve med fast føde, men blir en stund til enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...