Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 leenge siden nå godt å se deg her igjen.. står til med den herlige guttegjengen din ?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 halla på deg:) en stund siden nå ja.. går så det suser..hehe...full rulle hele dagen... T er jo såååå aktiv...vil du låne han noen dager?? hihi;) alt bra med dere og?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 send ham over hit så får S litt selskap.. hun er helt vill også, mark i ræven jo bare bra med oss..
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 sender han over..hihi...men da snakker vi turbo ass;) men greit nå når det er fint vær..da kan vi være ute..og da styrer han på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå