Gå til innhold

Trenger råd til hovedretten!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Der vi skal være ville de helst ikke lage biff til hovedretten, da de mente det var for stor sjanse at det ikke skulle bli bra. Vi skal være ca 100 stk.

Kunne også være vanskelig å tilfredsstille alle, siden folk liker biffen sin forskjellig stekt. Men vi har veldig lyst på "den typen kjøtt", noe som passer til fløtegratinerte poteter, eller potetstappe - rødvinssaus og grønnsaker. Noen som har tips til en annen type kjøtt som ikke er så risikabelt med tanke på steking, og som er lettere å lage til 100 stk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dere går for helstekt indrefilet så skjæres de opp og det blir biffer av det.... det er ikke vanskelig, og det er mat til ca10 stk pr filet. DEt er dritdyrt, dritgodt og dritlett.... det var mitt forslag.

 

 

:-)

 

Lykke til!

Skrevet

eller ytrefilet...på samme måten,,,,

Skrevet

Det kan severes stek av noe slag.Veldig greit når det blir mange og kjøkkenet ikke er det største:)Vi skal ha hjortestek.Er vel kanskje greiest med vanlige poteter til det,men det er jo smak og behag...

Skrevet

Enkel biff eller helstekt går jo ut på de samme da ikke alle liker biffen sin rå eller medium stekt.

Det enkleste er nok en stek av en type kjøtt dere liker og tror at resten av gjestene vil like også. Elgstek f.eks er ikke så stram og vill i smaken som hjort kan være og du kan fint ha fløtepoteter til om du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...