Gå til innhold

Hva skal jeg ha under??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i en enkel todelt kjole med spagettistropper og knyting i ryggen. Tviler på om det blir særlig pent med bh... Noen som vet om silikonbh fungerer, ser ut som om den bare "klistres på". Henger den...!!?

Kjolen er ikke fotsid, slik at føttene synes. Tror det ikke blir pent med tradisjonelle brudesko, står jeg fritt til å velge sko selv eller finnes det noen "regler". Skal man/skal man ikke ha strømpebukse. Kunne godt tenkt meg å slippe det i juli., og synes selv det er penest uten..

Burde egentlig hatt truse med "hold inn"-noen som vet om det er noe sexy å få tak i:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har selv for stor byste til disse silikon BHene man limer på men har hørt at de skal fungere utmerket...(kanskje lurt å prøve før bryllupet) .

Det er så langt jeg vet ingen regler om hverken sko eller strømper. Selv hadde jeg gullsko. I ett eller annet brudemagasin så jeg ei som hadde sko med dyprosa glitter. Jeg kjøpte sko jeg har brukt senere. Mitt tips er å finne deg noen sko som DU liker og som passer til kjolen :)

Lurt å ha sko som er gode å gå i dersom du skal danse hele natten :)

 

Lykke til

Skrevet

Jeg har prøvd det.. å det funker!! Unbra.no har den jeg har prøvd :)

Skrevet

Hvis du har en kjole det ikke er så fint med bh under og i tillegg bør ha noe som holder inn litt over magen er kanskje et korsett en mulighet?

Jeg skal ha gullfargede sandaler, ikke noen tradisjonelle brudesko. Skal ha kort kjole, så jeg kjøpte sko som passa til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...