Circe Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Prøver igjen jeg hehe Gratulerer såååå mye. Håper alt er bra med dere men du.. kan du fortelle meg om nicket ditt. Er det fra en reklame??
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 heisann:) får ikke med at noen roper på meg jeg..hehe..er i min egen verden for tiden. ja det går veldig bra med oss:) jepp..det er fra en reklame...yoplait reklamen;) han sier virkelig ro dæ ned glansvask:p
Circe Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Er det jeg mener også. Men sambo mener det ikke. Takk for at du oppklarte det.. hehe
Gulosten™ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ro dæ ned, FRANCOIS!!!! Ikke glansvask..... LOL Jeg har fortalt gubben om deg, Glansvask, så nå har han begynt å si ro dæ ned glansvask han også... Hehehehehe...
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 haha...jeg har virkelig prøvd å høre etter at han sier francois..men jeg hører bare han sier glansvask...hehe.. men reklamen er mye bedre når han sier glansvask:p
klg,2 boys now:) Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 hehe skjønner dere ikke trøndersk..selvfølgelig sier han IKKE glansvask...hehe..hvorfor skulle han si det...
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 jo kunne jo hende han sa det..glansvask kan jo være et vanlig fransk navn:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå