ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 I dag har jeg vært ut i hele dag.. og førte gang så har jeg hovne bein.. får man mere vann i kroppen pga, varmen.. I sa fall skal jeg gå i denne varmen i 2 mnd til.. ææææææ
Solskinnsjenta Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Varme fører definitivt til mer vann i kroppen. Du må drikke mer, og hold deg unna salt. Hold deg i skyggen, og hev beina så ofte du kan! Klem fra en til med hovne bein og fingre
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 ok tusen takk! en som sitter men pølsetær og kynner! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå