Gå til innhold

Hva kan dette være? Samme som i *Ventetråd IKM uke 23*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm.... Jeg har fått noen bittesmå "klumper" på areola. Rundt hele fra brystvorta og ut. Er ca 15-20 stk på hvert bryst. Ser nesten ut som bittesmå kviser. Noen av dem ser ut til å være i selve hårsekkene rundt utterkanten av areola. Hva kan dette være? Er 10 dpo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er et graviditetstegn:)

Skrevet

er det!????? Oi! Har jo også hatt murringer i magen helt siden EL, og brystene er ømme. IKM torsdag, så får vel smøre meg med en stor dose tålmodighetskrem!

Skrevet

Hadde sånne jeg også forrige gang jeg var gravid. Har fått det igjen nå, så håper håper. Lykke til=)

Skrevet

Å! Nå ble jeg ekstra spent her. Hadde begynt å tenke at "jaja, det gikk vel ikke denne gang heller", siden jeg har hatt sterke mensmurringer de siste dagene, men nå... Oioioi! Tenk om jeg er gravid! Er jo en mulighet siden jeg har vært gjennom lap og tatt dobbel pergo denne mnd. Økende puls her nå, ja!

Skrevet

så spennende...ååå,håper du er gravid:)ønsker deg masse lykke til..å ja,det er et symptom ja:)viss du ser på symtomlista som er lagt ut her,så ser du at det står om det:)

Skrevet

altså at hårsekkene rundt aerola blir tydligere ja:)

Skrevet

hihi. Har prøvd å unngå å lese den lista de siste mnd, jeg. Leste den da vi begynte å prøve for ca ett år siden, men ble så opphengt i det, og kjente jo ALLE symptomene. Tenkte at hvis jeg ikke leser den, så glemmer jeg sikkert hva som står der, og da slipper jeg en haug med inbilte symptomer. Men dette er jo ikke noe jeg kan inbille meg, og har aldri hatt det før. Er litt skjelven nå jeg...

Skrevet

åiii dette har jeg jo også

Prins/Prinsesse-08? hatt det ganske lenge og =o)

Skrevet

Spennende! Håper det er et graviditetstegn for oss begge!

Skrevet

nå ble jeg jo enda sikrere da..

det er så mye tegn som viser at jeg kan være gravid..

åååh klarer neppe å sove i natt jeg..

hehe

Skrevet

La inn samme innlegg på babyverden jeg, og fikk da med dette i ett av svarene:

3. Mørke areolas: Veldig tidlig i svangerskapet, rundt den tiden du venter menstruasjon, kan du kanskje oppleve at din aerola (den mørke ringen rundt brystvorten) begynner å mørkne og øker i diameter. Man tror dette hjelper den nyfødte å finne brystvorten for amming. Du kan kanskje også oppleve at årene i brystene dine blir mer synlige og at de små "vortene" rundt brystvortene blir større og kan øke i antall (vanligvis mellom 4 og 28 pr areola).

Det er jo akkurat slik det er. De små "vortene" som har blitt større og økt i antall. Areola er også en anelse mørkere. Blir nok ikke mye nattesøvn her heller, nei... ;-)

Skrevet

hmm så sjekket nettopp om de hadde litt mørkere og jo det har dem..men det er først nå jeg tenker ekstra på symtomene..

men kan jo hende at jeg ikke hadde tengt noe over det i bynelsen..

for mine er mørkere og har ca 15-20 'vorter rundt på det mørke...

tror du det kan være noe:)?'

Skrevet

en ting til

.kan det være at jeg etter 2-3mnd merker det først nå?

Skrevet

Det kan jo være. Tror det er ganske individuelt når disse forandringene inntreffer... Lykke til!

Nå tror jeg jeg skal prøve å få meg litt søvn ;-)

Skrevet

takker:) masse lykke til til deg og:)

nattinatt

la engelen sove:)**

Skrevet

ååå så spennde da:) håååper og krysser alt for at du har en liten spire der inne:)

det høres jo veeeldig lovende ut da:)

du må rooooope ut da:)

Skrevet

åh du synes det:) sååå bra:)

skal love deg at jeg blir å rooooope ut...

er så spent..=o) xxxxxfingrene

Skrevet

Hei hei;)

Idag etter jeg hadde dusjet la jeg merke til noe jeg aldri har sett før, nemlig det dere skriver om her!!

Er det virkelig graviditets tegn?? Lurte på om det var noe galt med brystvortene mine siden "vortene" har blitt ganske store, kan kjenne dem veldig tydelig ved å "rulle" litt på dem!

Detta blir veldig spennende d, håper det lykkes for dere alle sammen;)

Inkludert meg selv!!!

**KRYSSER FINGRENE FOR ALLE**

Skrevet

sååå spennende da:):)

kanskje du og her en liten spire inni deg:)

er spent:) lykke til=o)

xxxxxxxxxxxxx fingrene masse.

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...