conney skal ha nr 2:) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er 28 uker, jeg mener selv jeg bare er 6 mnd, andre sier 7 mnd.. hva sier mann til andre, 6 7 mnd..hva sier dere folkens?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Når du er 28 uker, ville jeg sagt at jeg var begynt på 7 mnd. Et svangerskap sier man varer i 9 mnd, men varer jo egentlig i 10 mnd (40 uker, og regnes fra siste mens..). Skal vel være litt innviklet:)
Raych Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg teller fra dato til dato jeg:) Hvis du har termin f eks 3. september vil man være 6 mnd i dag etc. Da begynner man på sin 7. mnd i morgen, men man er jo fortsatt 6 mnd på vei:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 gå inn på i-am-pregnant.com. der har de sånn dates and numbers. I følge den er jeg 6mnd og i min 7mnd(i følge siste mens) og jeg er 26uker. Et svangerskap varer i 9mnd og 8dager. Så til anonyme over. et svangerskap varer ikke i 10mnd fordi det er ikke 4uker i en mnd. Men du føder i din 10.ende mnd. Jeg teller altså mnd fra datoen fra siste mens, 3des, altså 6mnd nå. 3mnd og 8dager til termin. du kan jo også bruke unnfangelsesdatoen vis du vet den og telle mnd fra den datoen- eller fra termindatoen som den over sier;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå