Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Eldstegutten på 2 år og 4 mnd holder på å kutte dagluren. I barnehagen vil han ikke sove lenger og han virker ikke trøtt i det hele tatt der. Litt trøtt på ettermiddagen, men holder fint til ca 20 hver kveld... Idag var han ute fra morgenen av, men merket at han ble trøtt ved 13 tida. Da sa han at han ville slappe av og gikk å leste bok på sofaen. Da jeg dro på joggetur satt pappan på en film til han og da sovnet han på sofaen!!! Er det vanlig at det varierer fra dag til dag når det gjelder avvenning med dagsoving........ I barnehagen virker han jo som sagt ikke trøtt overhodet...?? Hva er deres eafring med dette? Hvor lang tid bør vi regne før han er helt avvent??
ALIICE Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jepp,i en overgangsperiode kan det variere veldig mye fra dag til dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå