Gå til innhold

Et spørsmål!


gladmammaen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe. Jeg har en gang i livet hatt utsatt mens, og da var jeg gravid. Og nå er min mens utsatt i tre dager og enda ikke kommet. Jeg skulle hatt den på torsdag. Tok en test på lørdag men den var negativ og det kommer veldig veldig lite brunt utflod. Beklager detaljene!! Kan jeg være gravid? Har noen erfart slikt før?? Hva kan det brune være for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du er gravid kan det likevel være at du får litt brun utflod som følge av blodrester fra sist menstruasjon.. eller fra festing av fosteret?? Dersom du ikke er det er nok tanta på vei rett rundt hjørnet!! Men håper på at du virkelig er gravid, og at den neste testen du tar er klart positiv!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret!! Jeg blir veldig usikker siden min mens er ALDRI forsinka.... og nå er den så rar liksom. Bare det dumme utflodet. Når burde jeg ta en ny test?? Skal jeg ta en imorra?? Eller burde jeg vente mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bare teste!! nytter ikke å vente hvis du synes det er uutholdelig! Men har jo lest om de som ikke får positivt utslag på flere uker, selv om de er gravide! Hvis du er av den tålmodige typen så kan det jo lønne seg å vente, for testene er jammen meg svindyre!! =) Lykke til gladmammaen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal ta en test imorgen, klarer nok ikke å vente så veldig lenge!! Tusen takk for svarene... kjempe snilt at du tok deg tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Jeg fikk og litt brun uflod da jeg fant ut at jeg var gravid.

Testet negativt den dagen mensen skulle ha kommet, men to dager etter va den positiv!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat slik har jeg det også, hadde ikm 31. mai... skjønner ingenting jeg... vil ikke at det skal være sånn, vil ha mensen eller vite om jeg er gravid... Testene slår ikke ut vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...