Gå til innhold

sunze, krin, wicca, nattinatt, hvem som helst:) titt her da:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer og lurer. Hvorfor mister jeg? er det noe galt?blir jeg snart gravid igjen?Når?hvilket kjønn blir det?når blir spiren min født?

mange spm:)

men svar på de dere kan:)

tusen takk

jeg er født 13.04.83

han er født 13.09.79

:)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - ser det er lenge siden du skrev innlegget men prøver meg på et svar alikevell. Stemmer det at du har mistet tre - forholdsvis tidlig uke 5-8 ? Tilfeldigheter, eller maks uheldighet - eller alt har en mening,- du vet hva du føler deg mest fortrolig med . Jeg får inn et svangerskapet som blir fullbyrdet, ei jente, svangerskapsstart oktober 08.

Skrevet

har mistet to ganger, i uke 13(fosteret døde i uke 9) og i uke 6...

hmm..kanskje jeg kommer til å miste en gang til da???tror selv d bare er tilfeldigheter menmen...håper det blir en ny spire snart da:)

Skrevet

Nei tror ikke du mister flere - kroppen trenger nok en liten "ferie" .... Jeg har selv mistet tre og fått to nydelige barn,- er gravid igjen og denne gangen skal det gå bra :-) Lykke til videre og bli trygg på tanken på at det går bra .

Skrevet

takk:)

håper inderlig at jeg slipper å miste flere ganger..

har begynt med levaxin nå (stoffskiftemedisin) vet ikke om dette har noen innvirkning på graviditet men føler kanskje det..

mamma føler når jeg blir gravid...kan du se om vi har et spesielt forhold siden hun kan merke det på seg?????og vil hun merke det neste gang jeg blir gravid og???

så arti dette er:) tror selv jeg blir gravid i august da men....kan hende jeg må vente til oktober...er andre som har spådd det også...men kroppen min trenger nok litt hvile...så nå skal jeg kose meg i sommer..

takk for svar sunxe og lykke til med ditt sv.skap:)

Skrevet

Ja det vil hun merke, neste gang du er gravid. Om det er betegnelsen på et spesielt forhold ? Vet ikke ? Alle rundt deg kan se/kjenne om du er gravid eller ei hvis de er åpne og klarer å ta inn de energiene du sender/deg. En fin sommer til deg :-)

Skrevet

uff er lenge til oktober menmen..:)

alle spår at jeg får en jente først:) er det jeg selv også tror...

er rart dette med mamma...men jeg er ganske åpen overfor henne så hun merker det vel lett...

håper vertfall at alt går bra neste gang:) og det tror jeg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...