Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hvordan er det med dere jenter/damer? Har dere planer for ferien? Selv reiser vi til Danmark siste uka i juni, og er spent på hvordan det blir. Skal gå mye, iom legoland, men håper det går bra. Kjenner det er vondt i bekkenet, så vurderer å ta med krykkene for å avlaste litt. Valgte tidlig ferie siden jeg ikke blir lettere etter som sommeren går, og siden mannen er lærer, er vi ganske fleksible. Gleder meg virkelig, men kommer til å savne å lese her inne den tiden vi er borte.
SokkeLaila Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ja, nå planlegges ferien i stor stil! Reiser til Tyrkia om 2 uker Da skal vi ikke ha noen planer -det er det som er planen! Det blir en hel uke i strekk ved bassengkanten -kun avbrutt av mat som serveres og ømme blikk fra sambo! In my dreams! Hehe! Så er det tilbake på jobb i 4 uker før jeg går til ferie som ender i permisjon..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Vi skal til svigers i nesten 3 uker i nord Norge. Det er fast hver sommer. Nå har de ikke sett barnebarnet siden forrige sommer, så det blir koselig. Ellers skal vi vel campe litt i Sverige, plukke blåbær, grille og bade i Sverige.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hos oss blir det akkurat sånn som deg, ferie til Danmark siste uken i juni, merker det også godt i bekkenet, vurderer å ta med krykker i tilfelle, gleder meg masse men det blir spennende å se hvordan formen holder seg. Er ca i uke 28 når vi reiser da ;o)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Da er vi kommet like langt også da ca. Jeg er 29 uker når vi reiser. Har termin 10. september.
MissBenz Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Jeg reiser til Filippinene om 3 uker å blir der i over en mnd. Gleder meg kjempemasse. Reisen tar 26 timer, 4 fly (ett av de tar 12 timer i strekk, men er vant med det). Der nede skal jeg kose meg med mango-bananashake på stranda, synge karaoke, gamble å SHOPPE =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå