pl09 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hva med barnehagen? I barnehagen til datteren min pleier den som fyller året å ta med noe å spise den dagen. Noe forslag til noe enkelt, som kanskje ikke er altfor usunt...?
LiKr Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Frukt var en god ide..... Boller er jo også ganske enkelt, og ikke sååå alt for usunt.
marwi Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 pizzasnurrer, fruktsalat, boller, muffinser m f.eks blåbær, bær m vaniljesaus, pannekaker. Jeg stekte pannekaker og rørte blåbær og tok m til jenta mi sin bhg når hun hadde bursdag. Det ble veldig populært. Stekte de bare kvelden før. (Men nå var det bare ni små barn der og da..)
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Vann is kanskje? Er jo litt dumt om der er allergikere, og vannis tåler "alle". Ellers er jeg vell mest for frukt. Spes om det er på småbarns avd. Er sikkert flere foreldre som meg som ikke ønsker at barnet skal få smake på snop før de vet hva det er etc. Men frukt er kanskje ikke så enkelt. Om ikke personalet i bhg vil kutte det opp for deg? Det taper seg jo veldig både i konsistens og smak om du må gjøre det kvelden før selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå