Gå til innhold

Flere med unger som sparker enormt mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt i magen min og begynner å lure på om han har adhd hehe. Han sparker hele dagen lang, like mye om morgenen som midt på dagen og om kvelden. Er nå i min 27`ende uke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt to sånne, spennende å se nå om tredje blir like aktiv. De er ikke overaktive nå da, men var veldig urolige som baby begge to.

Skrevet

Jada! :-) Jeg har også spekulert på om han er hyperkativ eller noe, hele magen hopper når han herjer som verst. Var sånn de to andre også. Llitt gøy egetlig, er liksom ingen tvil om at det er liv der hvertfall. .-)

Skrevet

Hvordan var ungene deres etter de kom ut? Like viltre?

Skrevet

Dette lurer jeg også på, jeg har også en hyperbaby i magen. Min første var langt ifra like aktiv, verken i magen eller når hun kom ut.

Kanskje det er bare meg som fantaserer, men den lille i magen ligger stille hvis jeg gidder å ta og stryke på magen - med engang jeg slutter så begynner rabalderet i magen igjen. Lurer på om de skjønner å ha oppmerksomhetstrang enda..

Jeg har termin 06.09.07

Skrevet

En jeg kjenner hadde også sånn "turbo-baby" i magen. Spark og spark og spark hele tiden så hun nesten holdt på å bli gal. Nå er babyen 1 mnd gammel og er akkurat passe aktiv, sover så mye som hun skal og virker helt normal. Så det trenger ikke å bety at noe er galt selvom den beveger seg mye i magen i allefall.

Skrevet

Ja, her er det liv nesten døgnet rundt. Av og til sparker'n så hardt at magen hopper... Skal bli spennende å se om de blir en hyper unge... Tar vell etter far sin...

Skrevet

det er veldig mye aktivitet i magen ja:) Syns bare det er fint jeg:)

spennende å se om det blir en aktiv unge ja:)

Skrevet

Oh ja.. mistenker at denne kommer til å slå eller sparke seg vei ut gjennom magen når hun (?) blir lei av å være der...

det er så det gjør vondt fra tid til annen ja.. ai - håper det kommer et bedagelig sove-vesen ut.. jeg er så trøtt

zzzzzzzzzzz

Skrevet

At det gjør vondt ja, og man ser jo ut som alien i tillegg :)

Et bedagelig sove-vesen hadde vært no ja :D

Jeg gjør èn ting per dag, mer klarer jeg ikke, jeg er så sliten og trøtt..

Hvis jeg lager middag en dag, så må alt husarbeid vente til neste dag- nesten så at sambo har begynt å beskylde meg for å være lat :P Men heldigvis bare nesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...