Mårud Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hvor lang tid er det lengste det har gått fra det ble slutt til dere sluttet å ha sex? Og hvor lenge elsket dere han etter det ble slutt?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Med eksen min var det slutt med sex lenge før det ble slutt, hele fyren gjorde meg dårlig på slutten med oppførselen hans ¨så det var ikke så mye følelser igjen i bilde der når det endelig ble slutt (brukte over 6 mnd på og klare og gjøre det slutt).
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ca samme som Randi86*Amalie kom 27.01.06*...
Mårud Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2007 Bare jeg og xn som ennå har sex og elsker hverandre etter 2 mnd. Ble slutt pga at en av oss gjorde noe veldig dumt som det angres på.Og kan ikke bli ilag igjen.
moa_tobias Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 hvorfor kan dere ikke bli sammen igjen hvis en av dere angrer og dere fortsatt elsker hverandre??
Mårud Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Utrolig vanskelig å stole på den som gjorde det dumme.
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Da er det egentlig bare en ting å gjøre. - Dere blir sammen igjen eller - Dere gjør det ordentlig slutt. Å holde på sånn som dere gjør nå gjør det bare værre og fører til at en eller begge blir såret. Det vet jeg ALT om.
Mårud Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2007 Ja.jeg vet.Men er så utrolig vanskelig å holde seg unna hverandre.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 En mnds tid tror jeg... Er kjempeglad i han enda jeg.. Men han har ei utrolig sjalu dame nå, som får anfall om vi treffes... Savner han kjempemasse!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Den siste var barnefar. Da var vi sammen da. Var gravid i 12uke, men visste det ikke. Da jeg fikk vite at jeg var gravid, slo han opp... Jeg var glad i han i en lang, lang tid.!!! Hele svangerskapet, til sønnen min ble iallefall 7-8mnd. Tilsammen måtte det bli over ett år. Jeg er fremdeles innmarri glad i han, men det kan ikke bli oss igjen. Jeg er glad i han, men ikke oppførselen hans......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå