Gå til innhold

Noen som har hatt sex....... (!!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har ikke skjedd noe?

Funderer på sex for å få litt fortgang, men hvis det er lite sjansgs for ting vil skje gidder jeg ikke det....

Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare tull. barnet kommer når det er klart. ingenting annet som hjelper.

Skrevet

Ingen erfaring. Den he... gubben gidder ikke!! Vil ikke nødvendigvis ha sex får å få ut ungen nå, men jeg vil ha sex!!!!! Har faen ikke knulla på 5 mnd. Møkkatype!!! Har snart glemt hvordan man gjør det!!AAARGHH.

Desperate housewife

Skrevet

Har merket at etter sex så kommer kynnerene, masse..

Men, sånn var det ikkje med nr 2..

Men, sjansen for at det ska skje med dæ, vet man jo ikkje.. Du får bære prøve..

Skrevet

Hmm, har ikke egen erfaring, men jordmor sa at det eneste som fungerer for å få igang modningen er sex. De andre kjerringrådene er bare tull.

Det er noe i sæden som er detsamme de bruker for å sette igang fødsel på sykehuset har jeg skjønt.

Men du må ha MYE sex, morgen og kveld i flere dager. DET hadde ikke jeg giddet! :o)

Skrevet

prostaglandiner eller no sånt... Finnes visst i sæd.

Skrevet

Hei!

Jeg har veldig god erfaring med sex og igangsetting av fødsel:)

Det funket både på nr 2 og 3.Men det funker nok ikke hvis ikke babyen er klar.Hodet bør ha festet seg og termindagen ikke langt unna.Dvs begynn ikke for tidlig heller.Det sies at det er spermen som har mye og si.Så hvis babyen er klar og kroppen din er klar er det jo bare å sette igang i kveld,så gå og legge deg....så kanskje du kjenner noe i morgen:)Men du?Ha ikke for store forhåpninger,da blir du bare skuffet....Lykke til og ha en fin kveld:)

Skrevet

I fjor høst ble det publisert studier på dette, og de konkluderte med at sex ikke har noe å si for når fødselen begynner.

(en assistentlege jeg jobbet med hadde høygravid kone og gjorde alt for å hindre at hun fikk lese dette... hoho)

Skrevet

men om ikke annet så hjelper jo sex for det meste annet! sjøl om vi ikke har sex så ofte nå på slutten syns jeg det er like herlig hver gang - og jeg tenker: hvorfor i all verden gjør vi det ikke oftere? kroppen blir jo så deilig og avslappa (når kynnerne etter orgasmen gir seg), og alt som var slitent og ømt og vondt er borte for en stund! det er vel grunn god nok?

Skrevet

jeg har hatt sex, og det som skjedde var at jeg ble gravid:P hehe spøk til alvor, nyere forskning viser at sex ikke hjelper med å sette i gang fødsel og at sæden ikke har innvirkning på livmorhals slik at den modnes mere.. men herregud skader jo ikke prøve om man er opplagt nok til å orke ha sex da:)

Skrevet

Ja, prøver stadig iherdig, men ingen fødsel har startet her, til tross for at det er modent.. ;)

Skrevet

Jeg hadde sex kvelden før fødselen satt i gang:) Prøvde bare for å ha gjort det vi og dagen etter var vi i gang!

Kan være tilfeldig, men er man moden tror jeg det kan ha en virkning, jeg:)

Skrevet

ÅÅ! Vil også tilføye at jeg fødte to dager før termin:)

Gjest 5 andre
Skrevet

Sist gang måtte jeg settes i gang 15 dager etter terminen. Vi holdt på som kaniner i flere uker. Skjedde ingen ting... Mannen min har allerede takket nei til gjentagelse. He he. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...