Gå til innhold

Syden m 3 åring trille eller vogn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Spurte her tidligere i uken . - fikk da bare ett svar og det var vogn.

Har en Babydan copenhagen trille som kan legge ned ryggen helt og kalesje over - men bena vil henge ned ikke ligge flatt.

Og så har en teutonia Y2K.

Dattern er 3 år og 1 mnd hun sover stort sett ikke på dagen, men er vi å triller en tur i varmen kan det jo tenkes hun sovner. Vi kommer ikke til å ha henne m ut på restaurant på kvelden så trenger ikke sove vogn i det øyemed.

Skal til Mallorca - Alcudia

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var i Alcudia nå i mai måned, da manglet snuppa 14 dager på 3år. Vi hadde med en Carena 1-2-3 trille. Snuppa har ikke sovet på dagtid siden jul, men sov hver dag på Mallorca. Ble litt sene kvelder så det var godt for henne med en lur på drøye 2 timer pr dag.

Jeg hadde tatt med Babydan trilla, snuppa brukte vogn når hun sov og når vi gikk ut på kvelden. Godt å sitte i den på vei hjem om kvelden, ellers var den ikke i bruk.

Kos dere all mass på Alcudia, det er et flott sted for liten og stor:)

Skrevet

Hadde dere m en trille og en vogn ?? eller er det jeg som missforstod deg nå :o)

Skrevet

jeg mener fortsatt vogn. Mange steder er det fliser med brede fuger og jeg hater å trille med små hjul på slikt gulv.....rister veldig. Men nå er jo jeg rimelig komfortdigger selv:)

Skrevet

Vi hadde med trille, hadde jeg vist at snuppa skulle sove flere timer hver dag så hadde jeg nok tatt med meg Teutonia Mistral Sport. Det at beina hennes enten var krølla inn i vogna eller hang ned så ikke noe godt ut. Hadde hvert en bedre sovevogn Mistralen.

Så nå at deres trille også hadde hengende bein, så jeg hadde tatt med den største vogna. Deilig for de å sove noen timer midt på dagen, om kvelden blir sein.

Hvor skal dere bo? Vi bodde på Paraisio de Alcudio, reiste med Solia:)

Skrevet

Helt klart vogn, en trehjuling fra teutonia eller GT Sport.

Du bør fokusere på at du kan legge ned setet helt og at du lett tar deg fram. I tillegg bør du ha en vogn som både er behagelig for barnet go som er lett for deg å frakte med deg. Markedets letteste er visst GT SPort som bare veier litt over 8 kilo. Til sammenligning veier Simo 15-20...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...