Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Innimellom er jeg så sliten og trøtt og lei at jeg tenker at det hadde vært greit å skade seg, brekke eit bein eller noe - bare for å kunne få være i fred på sykhuset et par netter ... Blir dårlig av meg selv som tenker sånn, men det er hardt å aldri ha en time for seg selv. jaja, i morgen er det en ny dag ... og forhåpentligvis en bedre dag enn dagen i dag
AneB Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Håper du har noen som kan avlaste deg litt av og til? Hvis ikke syns jeg du skal kontakte barnevernet og søke om å få avlastning en helg i mnd eller noe... De vil høre fra deg FØR det er nødvendig at de kommer på eget initiativ...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Hva gjør du etter at barn(a) har sovnet da? Hva med å ta en kveld, leie seg en god film, køpe inn noe godt å spise, eventuelt bestille noe god mat, ta deg en god dusj, stelle bena osv osv....jeg kaller slike kvelder "digg-meg-selv-kvelder" og for meg gjør det underverker:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Akkurat som meg!!!! Har håpet å havne på sykehuset for en kort tid, slik at jeg får tatt meg igjen... syke tanker... men, det er jo egentlig ikke så rart. Når en går sånn og er sliten hele tide, dukker vel slike tanker opp av seg selv:)
tonebf Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 uff ikke noe kjekt og ha det sånn, håpe du får det bedre =) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå