Sjefsmegga Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 ...hele dagen faktisk. Blir vel å sette seg ut i hagestua og fyre opp i utepeisen når alle ungene har lagt seg. Blir vel å ta et aldri så lite glass vin også :-) Sommeren er defintivt den beste årstida....
prekæs Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det har vi her også. Rundet 20000 skritt på skrittelleren og har fått farge på kroppen. Dvs. på armer, brystkasse og nakke. "Tryne" er godt pakket inn i faktor 25 og caps med stor brem:) Deilig tid nå, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå