Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 I går begynte jeg å klø noe helt forferdelig på magen og det dukket da frem små røde prikker. Prikkene var tydelige å kjenne, magen var helt ru. Tidligere på dagen var jeg svimmel og ved en anledning føltes det ut som at jeg skulle besvime. Jeg smørter meg med nivea og kløen ble lindret så mye at det ikke var plagsomt lenger. I ettermiddag kom kløen tilbake, sammen med svimmelheten. Ringte føden, de sa jeg bare skulle fortsette å smøre nivea. Skal til jordmor til tirsdag. Noen som har hatt noe liknende?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Svangerskapskløe er vanlig og ufarlig. Det som er farlig er hvis det klør i hender og under føtter spesielt. Og da mener jeg at man klør og klør, og ikke får sove på natta en gang..
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 jeg er ekstremt plaget av sv.kløe på magen... å prøvd ALLT av kremer, allergi tabletter fra sykehuset osv.. det eneste som lindrer litt er god gammeldags HVITVASK som du får kjøpt på apoteket!! jeg smører bare på lag på lag med en bomullsdott... magen blir jo heelt hvit å forferdelig, MEN det hjelper!!!!!!!!! har fått strekkmerker og røde prikker fra bikini linjen helt opp til under puppene å jeg har klødd meg nesten ihjel...fikk ikke sove på nettene løp å kjøp hvitvask....!! ps... du bør også dra til legen din å be om å få en leverfunksonsprøve(blodprøve) for å sjekke at allt er i orden.. det måtte jeg.. bare for å være på den sikre siden... lykke til og god bedring;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har også sv.skaps kløe. Men her er det ingenting som hjelper=( Har prøvd hvitvask, zinksalve, andre salver og vanlig fuktighetskrem! Har enda ikke funnet noe som virkelig hjelper, men før jeg legger meg smører jeg meg inn med den nye aloe vera kremen til v.i.c... Det lindrer ihvertfall frem til jeg sovner! Her har det vært så gale at har måttet dusje om morningen for å få av meg tskjorten...grodd inn i sårene=( DET var helt forferdelig. Men virker som om solen har hjulpet ganske bra med å ta vekk sårene da... Men klør fremdeles som besatt, og er oppe flere ganger om natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå