Fått gutt nr 3 :) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Satt og fikk sånn rar stikning i beina, sjekket de og har fått skikkelige klubber ta noen føtter....
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jepp, har det samme. Kommer og går på føtter og legger. Har begynt å hovne i fingrene også. Ganske plagsomt og til tider vondt dette med hovne bein og hender altså...
æsj altså! Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Ja, jeg også. Men det har nok noe med varmen. Har vært i 80-årsdag og barndåp i crocks i helga... Stilig til kjole det.
Turid Laila Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hihi sorry at jeg ler, men må jo se litt artig ut da Men må man så må man... Jeg tusla rundt i helsesko i regnet i forrige uke, så sikkert ikke så veldig mye smartere ut
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 gikk faktisk barbeint i konfirmasjon for noen uker siden pga samme problemet, føttene er som flytebrygger og leggene som tømmerstokker:(
æsj altså! Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 ja, det så nok litt komisk ut. Men alle hadde stor forståelse for problemet mitt... Men hadde presset på meg finsko i kirken siden vi var fadder, byttet til crocks etterpå..
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2007 Er iallefall ikke bare meg da, tenkte litt på faren for svangerskaps forgiftning og sånt, men har lavt blod trykk så skulle vel egentlig være ute av faresonen for det.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 i dag sitter jeg her med pølsetær!
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 jeg så på bena mine her om dagen og ble bare sittende og måpe.. Pølsetær og pølsefingre er ganske dekkende ;o)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har vært litt hoven fra før av i leggene men i dag kjenner jeg ikke igjen beina eller føttene mine i det hele tatt.. Samboer ler for seg selv når han ser de store flytebryggene mine hehe=) 3 uker igjen til termin, og det skal bli godt å bli kvitt alt det negative med svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå