Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg hentet barna i barnehagen fredag, og kjørte mot huset vårt forbi en butikk der det alltid vandrer folk midt i veien fordi de har parkert på andre siden. Da jeg kom kjørende var det to unge menn (20-25 år) som soset i sikk-sakk bortover veien. De kunne tydeligvis ikke bestemme seg for om de skulle gå til bilen eller tilbake til damene som sto på andre siden av veien. Jeg stanset bilen for ikke å kjøre dem ned, men tror dere de flyttet seg? Neida, de fortsatte å skrike beskjeder til damene på andre siden. Hva gjorde jeg? Jeg tutet. Det skulle jeg tydeligvis ikke gjort, for han ene fyren klikket, sparket løs på bilen min og kastet sigaretten sin i panseret. Jeg ble redd, for han oppførte seg som en gal person, så jeg begynte forsiktig å kjøre, så han ble "dyttet" ut av kjørebanen. Da gikk han helt bananas og løp etter bilen, forsøkte å åpne de (heldigvis) låste dørene og hyle at han skulle komme og drepe ungene mine en natt. Han bor like i nærheten her, så jeg synes det var en ekkel trussel. Da jeg kom hjem turte jeg endelig å gå ut og fjerne sigaretten, som dessverre har etterlatt et stygt merke i lakken på panseret. Ville dere anmeldt? Jeg er så usikker. Sannsynligvis var han bare en punk som ville tøffe seg eller som hadde en dårlig dag, men han var skremmende nok.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Han var forresten litt morsom også, ufrivillig, selvsagt. Han hylte noe sånt som "din forbannede egoist som bare tenker på deg selv og kapitalist-ræva di som om du liksom eier hele veien" (PS. Det er gangfelt 10 meter lenger tilbake, men der han gikk er det kun vanlig bilvei)
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Det var ekkelt ja! For en idiot! Jeg ville klikket totalt dersom noen truet ungene mine, selv om det bare var for å skremme. Vet ikke om en anmeldelse ville ført noe sted da... Dersom det er liten sjanse for det, ville jeg nok latt være, i frykt for at han skulle frike og gjøre alvor av truslene sine (man vet jo aldri!) for å hevne seg... Men du skal selvsagt ikke la slikt bare passere dersom du føler deg usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå