Vorin med nr 3 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har to svangerskap bak meg, men kan ikke huske å ha vært plaget av sånne mensmurringer i magen. Hva kommer det av, og er det helt ufarlig å ha det slik?. Jeg er 35 uker på vei. I dag har jeg hatt slik murring hele dagen. Er jo ikke direkte smertefullt, men plagsomt.
Trolleliten Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det er livmoren som trekker seg sammen... akkurat som den gjør når du har mensen Helt ufarlig er det, ja.. den bare jobber litt
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har bestandig hørt at mensvondt er rier! Ring føden, spør du meg!!
Ane** Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hatt noen timer med mensmurringer nesten daglig i flere uker jeg også... Slitsomt og utrolig plagsomt..
Gjest Ut på tur Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er i uke 30, etter to dager med mensvondt forrige uke blei jeg anbefalt av en kollega å ringe JM, så det gjorde jeg. Hun sa til meg at om det ble værre eller ikke gikk over til dagen etter skulle jeg ringe sykehuset for det kunne være en fødsel som var i emming. På kvelden føltes som det blei værre så jeg ringte på føden. De ba meg komme ned for en sjekk. Der tok de en sjekk med UL både utvendig og innvendig (innvendig for å sjekke livmorhalsen) og så tok de en urinprøve. Det var ingenting galt med den lille og livmorhalsen var som den skulle på meg. Har kanskje en blærekatar i emming Men heller det enn en begyndende fødsel i uke 30 Altså, dersom du er usikker på hva mens vondten din er så vil jeg ut fra det JM pg de på føden sa til meg tatt en telefon. Jeg har fortsatt vondt men nå er jeg jo helt rolig for jeg vet det ikke er noe galt med den lille Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå