Gå til innhold

Noen som har prøvd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

familierådgivning?

Hvordan var det?Fungerte det,er det håp for alle mulige vanskeligheter i et forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes mye forskjellig rådgivning og en drøss med bøker osv...

det som til slutt hjal her var faktisk en bok jeg fikk gratis på døren.. som heter et lykkelig familieliv..eller noe sånnt.

det erde beste tipsene og går så grundig inn. den er nyttig og studere nøye sammen.

 

fikk den av jehovas vitner... men det er ikke slikt at det er noe hjernevasking for og bli jv.det er rett og slett gode råd.

spør neste gang noen dukker opp på døra. de er vel stort sett overalt. så si at du bare vil ha den boken å ikke annen litteratur av dem hvis du ikke vil.så respekterer de vel det.

 

Skrevet

Bestevenninna mi er psykolog, og jobber ved et familievernkontor. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med det som ligger på hjemstedet ditt, for de kan hjelpe dere masse!

Lykke til! -Håper ting blir bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...