ape Skrevet 3. juni 2007 #26 Skrevet 3. juni 2007 mange navn, men hvis jeg skal velge ut noen få blir det: Tuva, Andrine, Hilda, Britt Tord, Brage, Odin, Storm, Falk, tollef
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #27 Skrevet 3. juni 2007 Arne.. Einar!! Snefrid... Ingfrid.. Olga. Helga... Enig i at det er bra smaken er delt! men enkelte navn passer bedre på gamle menn og damer, enn små søte babyer.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #28 Skrevet 3. juni 2007 ågot, brita, britt, berit, michelle, ingeborg, karianne, snøfrid, svanhild odd, fabian, gerhardt, ronald, sigvald, nils, arne, bjarne......
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. juni 2007 #29 Skrevet 3. juni 2007 Vanessa, Jennifer, Michelle osv. Ronny, Glenn, Tommy, Kenneth, Kent, Andre` osv.
prekæs Skrevet 3. juni 2007 #30 Skrevet 3. juni 2007 Nevner ikke navn, men alle navn som et stæsja opp med unødvendige c, h,w,x, osv når man har et enkelt norsk alternativ.
Torpekjærringa Skrevet 3. juni 2007 #31 Skrevet 3. juni 2007 Nicoline, michelle, antoinette, bertine osv...... oddgeir, arnstein !
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #33 Skrevet 3. juni 2007 enig med prekæs jeg...liker ikke de "oppstæsja", utenlanske skrivemåten på navn...som ch i stedenfor k og ph for f og så videre
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. juni 2007 #35 Skrevet 3. juni 2007 Alle varianter av navn der O byttes med Å.. Tåne, Tånje, Tåmmy osv.. Isj. Ellers ligger Kevin og Oda dåååårlig ann..
Zyan Skrevet 3. juni 2007 #38 Skrevet 3. juni 2007 Slike tråder liker jeg ikke, men leser de likevel...hehe..er alltid like "redd" for å se navnet til jenta mi. Ikke sett det enda. Vet det er teit, men tror jeg ville tatt det litt til meg dersom noen sa det var stygt. Det er jo vi foreldre som velger navnet, og det er navn vi selv syntes er penest og passer våre barn best.
Mamma jei Skrevet 3. juni 2007 #39 Skrevet 3. juni 2007 Kristmar!!! De sier det er et jentenavn??!?!?!
nickoline og supermann Skrevet 3. juni 2007 #40 Skrevet 3. juni 2007 Ivar og Gunnhild Mange andre også.........
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #41 Skrevet 3. juni 2007 Urd som jentenavn eller Engel som guttenavn! Er i grunn VELDIG mange navn jeg aldri ville ha kalt mitt barn, men noen er liksom værre en andre. Når jeg tenker over det så er det relativt få navn jeg faktisk kunne ha kalt barna mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå