eple72 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Nå er vi tilbake i oslo igjen. Vi har vært over en uke hos bestefar i gimstad. Lillejenta var en sann fryd å reise med. Vi tok sørlandsbussen frem og tilbake og hun sov mesteparten av tiden i sitt lille sete. Vi klarte oss nesten uten bæsjebleier men på hjemturen måtte vi skifte to ganger på fem min. Det gikk faktisk lettere enn forventet. Da vi var i grimstad var vi hos ospeopat to ganger og lillejenta er mye roligere enn før. Hun har sovet hele netter og jeg er mye mer utvilt og da også gladere. Idag var faktisk jeg og steinar ute og spiste en bedre middag Lillejenta sov og sov og jeg kunne spise et måltid uten å bli forstyrret .. Nå har vi det så koselig atte. Gleder oss til å møte alle sammen igjen. god søndag.
Millapril Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Så koselig å høre at det går bedre med dere og at lillejenta har det bedre også! Det pleier jo å gå seg til med disse små. Kos deg masse videre med den lille babyen din! PS: Har hun fått noen navn enda eller? Vi venter spent...
eple72 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Hun har fremdeles ikke fått noe navn ,men det er ikke lenge igjen nå. Mamma og Pappa er litt flaue for at de ikke blir enige
Bellen^2 Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Så flott at vesla er bedre. Det er godt med litt alenetid når knøttene sover, og ikke minst er det deilig å nyte et bedre måltid i fred og ro:) Mannen min og jeg kunne ikke bestemme oss for navn, så vi endte opp med å slå kron og mynt:) Er veldig fornøyd med Sebastian nå, selv om jeg nok var mest skeptisk til det til å begynne med. Lykke til med navnevalget!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Hei og utrolig digg å høre at alt går så mye bedre! - Er det ikke helt fantastisk når man kan nyte tiden i fulle drag. Vi har så smått fått den fornøyde følelsen og gleder oss spent til fortsettelsen. Håper du kommer på neste treff!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hei. Så utrolig flott at det går bedre for dere. Litt mere søvn hjelper også på både energi og humør. Vi gleder oss til å møte deg og lillejenta. Kos dere videre i det fine været.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Så godt å høre at ting går litt bedre for dere :-) Det er så digg når man kommer til det punktet hvor det er mer kos enn strev, og man senker skuldrene litt. Også godt å høre at hun har det bedre med magen sin, det betyr mye for en sliten mor :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 så flott at det går bedre for dere. Det er så utrolig deilig når man endelig begynner å bli kjent med hverandre og ting ikke er så stressende lenger :-) Litt hvile gjør underverker for både store og små :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå