Forskeren Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er i overraskende godt humør, enda jeg har vært elendig hele uka. Er innstilt på å gå til torsdag eller fredag, da tror jeg tålmodigheten tar slutt.... Enda jeg vet godt at de kan vente 17 dager fra i dag med evt. igangsetting. MEN, i dag har jeg endelig fått pakket bagen! Eller ikke riktig alt, men såpass at jeg har full kontroll. Vet mange synes det er i siste laget, men det gikk jo bra. Tror jeg fornekter dette litt, vil liksom ikke helt at det skal skje, men på den annen side så vil jeg jo møte nurket snart! Andre som er rundt termin i disse dager og hvordan har dere det?
Marolla Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har termin i morgen, og syns egentlig at dagene blir lettere og lettere å komme igjennom.
*Milla74* Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Har termin til lørdag, og må inrømme at jeg sliter litt. Det har nok mest å gjøre med at den siste uka har vært helt forferdelig, med sykdom både hos storebror, far og meg... Men nå begynner jeg å bli litt bedre, og håper at fødselen kan starte om et par tre dager når jeg har fått kommet meg litt ovenpå igjen. Skal uansett ikke gå lengre enntil 15.06, så det er da overkommelig ;0) Lykke til til dere og, jenter!
mammatil2flotte Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har og termin i dag. Føler på meg at d kan gå mange dager før vi får se gullet vårt... Men er skikkelig klar for å få litt smerte nå!! :-) Er egentlig ikke lei, bare veldig spent! Lykke til jenter, uansett ikke mange dagen til vi holder babyene våre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå