Gå til innhold

noen andre som er 13 uker på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 13 uker og 2 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14+ 0 her :-)

Skrevet

Jeg er også 13+2 i dag! Termin 10. desember da?

Skrevet

Ja, jeg er også 13 +2 i dag i fölge mens-termin, men legen mente jeg var en uke lenger da jeg var på UL i forrige uke.

Skrevet

hei hei jeg er 13+ 3 i dag. går sakte men sikkert fremover, gleder meg sånn til man kjenner den sparke hver dag. for da vet man litt mere at den er inni der:)

Skrevet

hei. jeg er 13+1 og har termin 11 des. hvordan er formen til dere andre? min er heldigvis fin, men veldig trøtt. har ikke gått opp i kg ennå, gått ned 2 kg istedet,

Skrevet

Jeg er nesten 13 uker på vei, er 12+6 i dag...

Formen er stigende etter å ha vært VELDIG sliten i 1. trimester. Deilig å endelig ha litt energi igjen.

Begynner å bli kjempespent på første jordmorbesøk som jeg skal ha i uke 14, for ikke å snakke om UL i uke 18.

Tror 2. trimester blir et herlig trimester, der vi kan kose oss og så smått starte innkjøp og planlegging av barnerom.

Når det gjelder vekten har jeg gått opp to kg. Det er jo pga at jeg har vært for sliten til å trimme noe særlig, samtidig som jeg har spist en gang i timen for å holde kvalmen noenlunde i sjakk. Kulen på magen begynner å bli synlig for andre også, men det er jo bare koselig!

Skrevet

jeg har termin den 9 desember:)

har vert veldig plaget meg spying hver dag opptil flere ganger dagen,gikk först opp 2 kg de 2 förste månedene, men så har jeg gått ned 7 kg etterpå...men nå har jeg sluttet å spy så da öker nok vekten og;Phehe...

Skrevet

Straks 12+6...deilig å være i 2.trimester. Formen er grei, og magen begynner å titte frem- ikke bare oppblåst men også litt "ordentlig"mage- gleder meg til den blir stor :))

Skrevet

Jeg er 13 uker og fire dager. Også født i 86:)

Skrevet

spanky90 er du ikke 13+1 idag da..for jeg har termin 9.desember å forstod det som jeg var 13+2 idag..hm går litt i surr det her..skifter på lørdager...er det riktig?

Skrevet

Anneli 84: ville bare si at vi er akkuratt like langt på vei, men ser du har skrevet at terminen din er 30 november? min ble satt til 4 desember av både lege, og diverse terminkalkulatorer på nettet..

Skrevet

jeg har termin 9 desember og skifter uke hvver fredag:)

har dere noen andre barn?

skal dere vite om det er gutt eller jente?

jeg har en gutt på 2,5år fra før:)

samboer vil vite hva det ska bli mne jeg har egentlig ikke lysst til det, har lysst å oppleve den spenninga med å ikke vite det:)hehe... får håpe de ikke klarer å se det på ultralyden dden 19.7:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...