Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Det stikker som om jeg har sting i høyre side av magen, noen som har peiling på hva det er eller har hatt noe lignende selv?? Er på overtid og slimpropp gikk halve av i forgårs og resten i går om det har noen betydning. Håper på svar..
ana baroma Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Oj, jeg skulle akkurat inn å spørre om det samme, samma følelse og samme sted. Er det dette som er de berømte kynnerne tro??
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Kom når jeg satt stille også, sånn skikkelig sting følelse.
Trolleliten Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Godt mulig det er kynnere .. hehe så mener ikke å skremme deg, men du kan jo ta en tlf å høre med legen din. Jeg hadde i allefall vondt litt sånn øverst også spredte det seg litt nedover og da var det levern som ikke var helt som den skulle. Måtte til legen å ta leverprøver. Det viste seg at leververdiene mine var høyere enn normalt og jeg måtte ta blodprøver noen uker i strekk for å passe på. Det var ikke noe farlig akkurat da, for det er visst vanlig at de kan bli litt høye under et svangerskap, men jeg ble fulgt opp ganske nøye. Men det var akkurat som denne "sting" følelsen... ikke kynnere liksom.. hehe =)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Opplevde dette for 3-4 uker siden, var da ca i uke 30. Stingene kom kombinert med at jeg hadde voldsom hodepine, så jeg fikk beskjed om å komme inn på sykehuset for en sjekk og blodprøver. Det viste seg å være rene muskulære smerter, altså ikke direkte relatert til svangerskapet! Er ingen medisinsk kyndig person jeg, men jeg mener legen sa de ville sjekke meg fordi det er der leveren er, og at det derfor var greit å få tatt noen blodprøver for å utelukke svangerskapsforgiftning. For meg lignet det ikke på kynnere, men rier har jeg aldri hatt så det er vanskelig å si....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå