Gå til innhold

Trenger ærlige svar fra alle!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen formening om det i det hele tatt, er helt likegydig til det.

Skrevet

Kommer ikke til å bruke den..så det er det samme for meg:-)

Skrevet

dytt, Om dere hadde vært der? Hadde dere nyttet dere av dette tilbudet?

Skrevet

Gondolbane til Lomseggen, ja! Det hadde vært noe! Når de fikk det til i Øyer, så burde lomværene greie det også... Det bør snart skje noe ganske drastisk i Lom dersom de har tenkt å beholde status som turiststed. Det er ganske kjedelig der nå, dersom du ikke er spesielt interessert i stavkirker, gamle hus eller fjell.

Stopper sjelden i Lom lenger, reiser heller til Skjåk. Men det kan kanskje skyldes at jeg har venner jeg stopper hos i Skjåk, da. :-)

Skrevet

Er ikke akkurat så mye spennende som skjer i skjåk heller da, så jeg tror mest på at du stopper fordi du har venner der... hehe. Har masse "slekt" der jeg da...

Skrevet

Synes det er et bra tilbud hvis det kan dra flere turister til Lom. Og siden det blir liggende mot Skjåk siden så blir det ikke så skjemmende fra Fossbergom eller. Er jo Norges mest fotograferte fjell så er synd hvis det skulle ødelegge. Er bra at det finnes sånne ildsjeler som finner på noe. Og Nissegården vil jo sikkert få økt besøkstall. Men tviler på at det blir godkjent i kommunestyret.

Skrevet

tror det er det faktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...