texasmor og Tordar Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 og mye vondt i hodet. Våknet faktisk med hodepine i 5 tiden i natt og paracet som ikke hjalp. Holder det gående enda. Babyen har normalt ett veldig aktivt liv i magen, men i dag så er han veldig veldig rolig. Noen som har hatt det slik før? Kjenner han jo en sjelden gang innimellom men vet ikke helt om det er noe jeg skal/kan gjøre. Noen som vet?
Tpop Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Stårdet ikke på disse sparkeskjemaene greit om hvordan man skal telle og hva som er utenfor normalen? Jeg er ikke 28 uker enda, så jeg følger ikke så mye med på dette enda. Lykke til hvertfall:) Ikke lenge igjen:)
texasmor og Tordar Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Har nok ikke sett på disse skjemaene. Han har vært så veldig aktiv at jeg ikke har følt behov for dem egentlig. Alle som har undersøkt meg har klaget på at de ikke får tatt nøyaktige nok mål fordi han spreller sånn he he he..
stabilo Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Min har også hatt noen rolige dager. Er i uke 38. Ble litt engstelig og ringte føden for å høre. De ville da ha meg inn. Heldigvis var alt i orden og etter et par dager er det like livat her:) Heldigvis. Dersom du ikke kjenner liv vil jeg anbefale deg å ta kontakt med føden, er bedre å sjekke en gang for mye. Lykke til:)
tudeluuu Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Vondt i hodet kan jo være et tegn på høyt blodtrykk!! Jeg fikk beskjed om å si fra hvis jeg fikk det (dette var siste uken før jeg skulle føde førstemann), og det kan jo være nyttig for deg å sjekke det også? Spark varierer vel fra dag til dag, men så lenge du kjenner liv er det antagelig ok. Babyen begynner jo å få mindre plass der inne, så det er jo naturlig at det avtar litt! 'Noen ganger er det bare litt blodsukker som skal til?? Men verdt å sjekke dette opp også, så du ikke trenger å bekymre deg! Lykke til!
Love my kidz Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har også kjent veldig lite liv i dag, men fant ut at det var pga varmen da jeg har sittet endel ute i sola. For nå ikveld har han kviknet til igjen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå