Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Må suge ut melka, at det ikke renne ut av hullet???
børdi Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 avent har antispill tuter til sine kopper... fungerer veldig bra her...
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Brukte Avent før, men jeg synes Mam sine er bedre. Ta deg en tur på Jærhagen:-)
~Snublefot~ Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hoppsann, tror jeg blanda nicket ditt med ei annen sitt nå *flau*
Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Ok takk for tips! (o:
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Avente sin er lekker hvis den holdes feil vei, men s Mam sin er mye bedre og drypper kun litt hvis den holdes på hodet og ristes hardt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Vi har brukt mye avent, og forsåvidt vært sånn passe fornøyd, men med en gang de blir litt eldre så begynner de å lekke. Evt hvis ungen dunker koppen mot underlaget (ligger litt væske igjen i tuten feks). De jeg har vært aller, aller mest fornøyd med er en antispillkopp i kun 2 deler fra Bambino. De er ensfarget i knallfarger (grønn, rosa, blå, oransj) og i nokså hard plast (passer nok bedre for de litt eldre ungene, vi kjøpte vår første da hun var rudnt året), og har en sånn fastbygd gummidel inni tuten som gjør at den ikke søler. Genial! Fått kjøpt min på IcaMaxi.
olla Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 tupperware sin. den kan bites i stykker, men da får man ny. Ellers liker jeg avent sin, men ikke vask gummien i oppvaskmaskin, da blir den dårlig, og koppen lekker, det fant vi ut i hvert fall.
Fjusa Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Jeg må anbefale den de har på Cubus, faktisk. Den fungerer utrolig bra her og lekker ikke. OG den koster 35 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå